BMW bo tako letos predstavil kar dve M Performance različici nove serije 5 G30, ki bosta skušali osvojiti čimveč src bodočih lastnikov. Poleg bencinskega M550i xDrive modela s 4,4-litrskim V8, ki razvije 462 KM in 650 Nm navora, bo BMW na trg postavil tudi dizelsko M Performance različico.
Pravzaprav gre za 3,0-litrski šestvaljni motor, ki mu pri dovajanju moči pomagajo kar štiri turbo puhala. Ta motor v svetu serijsko proizvedenih vozil velja za najmočenjšega, saj razvije 400 konjskih moči in 760 Nm navora. Zaradi velike moči je vozilo na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom xDrive in samodejnim 8-stopenjskim menjalnikom.
V primerjavi s predhodnikom, ki je uporabljal “le” tri turbine, je novi M550d prejel 19 dodatnih konjskih moči, a glavni poudarek novega motorja ni največja moč. Pomemben podatek je, da je vsaj 90 odstotkov največjega navora na razpolago vse od 1600 vrt./min. pa vse do 4100 vrt./min., kar 80 odstotkov največje moči pa je na voljo med 3000 in 5000 vrt./min. Rezultat je izjemno živahen karakter vozila, ki ima lastnosti pravega športnika s pridihom dizelskega agregata. A kar se tiče moči in navora sta slednja na voljo skozi zelo široko območje vrtljajev.
Na lahki karoseriji kot je BMW serije 5 G30 bo motor s štirimi turbinami ponujal še boljšo zmogljivost kot pri seriji 7 (BMW 750d). BMW 750d s šestvaljnim motorjem B57 namreč tehta 2015 kilogramov, BMW M550d xDrive pa bo najverjetneje dosegel le okrog 1900 kilogramov. Pospešek do stotice ba najverjetneje znašal pod 4,5 sekunde (750d potrebuje 4,6 sekunde), končna hitrost pa bo, kot vedno, omejena na 250 km/h.
Poraba takšnega motorja bo v mešanem ciklu znašala pod 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov.
Že res, da ni bencinski pevec, a ob takšnem navoru se ne branimo niti okrutno hitrega dizla!
Kar se tiče izgleda bo M550d xDrive najverjetneje zelo podoben M550i xDrive. Oglejte si ga spodaj.
M550d dober avto ki ne zdrzi 200000km.
Sramota