Ideja je bila, da voznik ohrani vozilo med tako imenovanim ”driftanjem” kar se da dolgo časa. Ta rekord je BMW sicer podrl že pred parimi leti, ko je prejšnjo generacijo modela F10 M5 vozil Johan Schwartz v BMW Performance centru. Le-ta se nahaja v South Carolini, kjer je Schwartz delal kot inštruktor vožnje. Njemu je takrat uspelo neprekinjeno ”driftati” 82,25 kilometrov. Ta rekord so do danes sicer že dvakrat uspeli premagati, zato se je BMW odločil, da bo obranil svoj naslov. Izbrali so enako progo, enakega voznika in seveda novi BMW M5.
To jim je seveda uspelo, saj je Schwartz med neprekinjenim ”driftanjem” skupno prevozil 374,2 kilometra v osmih urah. Poleg tega rekorda pa je BMW uspelo postaviti še rekord za najdaljši ”drift” z dvema BMW M5, ki sta uspela skupno ”driftati” kar 79,2 kilometra v eni uri. BMW F90 M5 je tudi tokrat vozil Johan Schwartz, za volanom generacijo starejšega M5 pa je sedel glavni inštruktor vožnje BMW Performance centra. Ker je BMW znamka, ki standarde rada postavlja na novo raven, so se kljub temu, da bi lahko v F90 M5 namestili večji rezervoar, razvili poseben sistem. Le-ta je omogočal, da so rezervoar natočili kar iz BMW M5 prejšnje generacije, medtem ko je ”driftal” vzporedno. Seveda pa bi se v primeru večjega rezervoarja masa vozila močno povečala, kar ne bi bilo najbolj dobrodošlo. Ta sistem so sicer razvili pri podjetju Detroit Speed, točenje goriva pa niso izvedli le enkrat, temveč kar petkrat v osmih urah!