BMW M5 xDrive s tovarniško oznako F90 bo kot prvi pravi BMW M uporabljal pametni štirikolesni pogon M xDrive.

Poleg štirikolesnega sistema M xDrive je novost tudi samodejni 8-stopenjski ZF menjalnik, ki je prav posebej športno naravnan in prilagojen za BMW F90 M5.

Povsem uradnih informacij o samem vozilu žal še ni, pa vendar je znano že zelo veliko. Na spodnjih fotografijah lahko vidite predogled šeste generacije BMW M5; uspešne zgodbe, ki se je pričela s prvim BMW M5 E28 v letu 1984. Že nekaj časa vemo, da bo novi BMW F90 M5 uporabljal dve ključni zadevi: štirikolesni pogon in povsem nov, napreden samodejni menjalnik. Sedaj imamo tudi uradno potrditev s strani BMW M divizije.

Zadnje fotografije prikazujejo že skoraj povsem razkrit avtomobil, ki razkazuje velike zračne reže katere skrbijo za zadosten dotok zraka v 4,4-litrski TwinPower Turbo V8. Novost je tudi povsem nova ročica menjalnika, ki se očitno zgleduje po konceptu serije 8.

BMW-8-Series_Concept

Menjalnik, ki je uporabljen je ZF 8-stopenjski samodejni menjalnik. Z zelo hitrim pretikanjem bo menjalnik skrbel za izvrstne pospeške in bo sodeloval z BMW M xDrive štirikolesnim pogonom.

Motor, ki ga bo BMW M5 uporabljal bo S63B44TU2, točni podatki pa zaenkrat še niso znani. Pričakujemo, da bodo uporabljena nova turbo puhala, nov sistem vbrizga, izboljšan sistem lubrikacije in hlajenja. Seveda bo izboljšan tudi dotok zraka, kar bo poskrbelo za več moči. Koliko moči lahko pričakujemo? Okrog 600 konjskih moči.

BMW M5 bo kljub svoji brutalnosti nudil izbiro voznih načinov, ki bodo omogočali izbor med nasilnimi voznimi lastnostmi in bolj umirjenim ter varčnim programom.

Prisluhnite rohnenju in notranjosti prihajajočega BMW F90 M5.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code