Tukaj je nova serija fotografij prihajajočega BMW M3, ki prikazujejo močno zakamuflirano prototipno testno različico. Zelo prikrit BMW M3 je bil opažen v Nemčiji, zaenkrat je opremljen z začasnimi razširjenimi blatniki, ki nudijo prostor za večja 19- in 20-palčna platišča. Belo-črna folija ne uspe zakriti velikih vstopnih rež za dotok zraka na sprednjem odbijaču, skozi katere bo do novega vrstnega šestvaljnega agregata dotekalo še več hladnega zraka. Na zadku vozila smo opazili zanimivo nameščene štiri izpušne zaključke, pod vsemi štirimi platišči pa se skrivajo še večji diski in zavorne ploščice kot do sedaj.
Omenili smo že motor, ki naj bi po zbranih govoricah še vedno uporablja šest valjev ter enako prostornino kot do sedaj. 3,0 litre velik motor bo močno prilagojen, z elektriko pa ga bo oskrboval 48-voltni pol-hibridni sistem, ki bo pomagal priskrbeti okrog 500 konjskih moči. Velika uganka, ki se še vedno poraja pri BMW M3 se tiče štirikolesnega pogona, ki ga je sedaj končno prejela nova generacija BMW M5. Skupaj z zmanjšano težo vozila, izboljšano aerodinamiko in izpopolnjenim menjalnikom bi štirikolesno gnana različica doprinesla boljše lastnosti v zavojih ter pri pospeševanju.
Nova arhitektura CLAR na kateri bo sedela nova serija 3 bo s seboj prinesla ogromno izboljšav, kot je povečana torzijska togost po zaslugi večje uporabe aluminija ter močnih kovin pri konstrukciji vozila. Teža se bo med sprednjim in zadnjim delom še vedno razporejala v razmerju 50:50, znižalo pa se bo težišče vozila.
Ko bo BMW M3 ugledal luč sveta bo Mercedes-AMG C63 S nudil že tri karoserijske različice . limuzino, kabrioleta in kupeja. Nekateri viri pravijo, da bi lahko pri BMW dočakali tudi izredno hitrega karavana z značko M na zadku, a zaenkrat to jemljimo z rezervo.