Vseeno ugotavljajo, da je vsaj v Nemčiji zanimanje za take vrste avtomobilov še vedno omejeno, saj so v letu 2017 prejeli le 46.897 zahtev za sofinanciranje avtomobilov, kar pomeni, da so porabili le okoli 10% od načrtovanih 1.2 milijarde evrov proračuna. Tako kot pred letom 2017 so se Nemci še vedno pretežno odločali za vozila z motorjem na notranje izgorevanje in tako, za razliko od nekaterih ostalih držav, pokazali nezaupanje v električne avtomobile in plug in hibride. Če bi imeli podatke za Slovenijo si upam trditi, da je delež prodanih električnih in elektrificiranih še manjši, kar ravno tako kaže v nezaupanje v tehnologijo, hkrati pa je večina prebivalstva še vedno doma na podeželju, kjer tak avtomobil nima toliko smisla kot v mestih. Zagotovo pa lahko opazimo, da se tudi ta trend pri nas počasi spreminja.
Kakorkoli že, če številke pogledamo nekoliko bolj podrobno ima BMW vseeno več razlogov za veselje. Z 9.806 zahtevki, je BMW nesporni zmagovalec po prodaji na trgu elektrificiranih vozil. Glavna tekmeca Audi in Mercedes sta dosegla le 4.762 in 1.886 prodanih vozil, kar skupaj znaša le dve tretjini prodanih vozil koncerna BMW. Popolnoma pričakovano je izjemno veliko povpraševanje po BMW i3, ki je upravičen do polne subvencije v višini 4.000 evrov. Prodanih je bilo kar 4.475 primerkov, poleg te številke pa lahko pripišemo še 157 modelov BMW i3S, ki so že prodani, a kupci še čakajo na dostavo. Morda je za nas še najbolj presenetljivo to, da je s 4.096 primerki na drugem mestu BMW 225xe iPerformance, ki dominira na trgu plug in hibridov, kateri dobijo 3.000 evrov subvencije.
Več kot očitno sta ostali hibridni limuzini BMW 530e in 330e v senci zgoraj omenjenih modelov, a se je za oba skupaj še vedno odločilo preko 1.000 kupcev, še posebej pozitiven odziv pa je bilo zaznati pri večjem BMW 530e. Izjemno majhen delež z le 402 prodanimi vozili pa je prispeval tudi MINI s svojim modelom MINI Cooper SE Countryman ALL4. Ostali trije plug in hibridi BMW 740e, BMW X5 xDrive40e in BMW i8 so žal presegli maksimalno dovoljeno ceno za subvencijo, ki znaša 60.000 evrov neto nabavne cene, zato le ti niso bili vključeni v to poročilo, kar hkrati pomeni to, da je v realnosti dominanca BMW še večja kot kažejo številke, saj naj bi bil predvsem model BMW 740e izjemno popularna izbira v najvišjem rangu poslovnih limuzin.