L’Automobile Magazine se očitno ne ozira veliko na govorice o popolni preobrazbi in se tokrat osredotoči na modernizacijo trenutne oblike, ki jo uporablja BMW serija 3. V začetku leta so se na cestah začeli pojavljati tudi zakamuflirani prototipi, ki zaenkrat razkrivajo bolj malo. Vseeno pa so nekatere značilnosti, ki se počasi vpeljujejo v paleto BMW vozil, opažene že tukaj. Ožji LED žarometi, bolj oster in agresiven sprednji odbijač z razširjenimi zračnimi režami in OLED zadnje luči so lastnosti, ki jih bodo verjetno prejeli vsi prihajajoči modeli.
Z G20 serijo 3 naj bi se srečali konec leta 2018, v srednjem premium razredu naj bi postavljala popolnoma nove standarde, s katerimi bi ostala uspešnica na svoji poti do nadaljne petdesete obletnice. Kaj bo skrivala pod pokrovom motorja? Kot že veste, se počasi v paleto motorjev uvajajo trivaljniki. Vse se je začelo z MINI-jem, serijo 2 Active Tourer in se sedaj prenaša tudi na druge modele.
Tako bo 316i model najverjetneje uporabljal 1,5-litrski motor iz MINI Cooperja in 218i, 316d pa bo uporabljal trivaljnik iz MINI Cooper D. Pri močnejši izbiri pa bosta na voljo 2,0-litrski štirivaljnik in posodobljen 3,0-litrski šestvaljnik. Pričakujemo lahko tudi višje kakovostne materiale, ki poudarjajo premium značaj, izboljšano dinamiko, enakomerno razporejeno težo med obema osema in naprednejšo hibridno tehnologijo v slogu novega BMW 330e.