Nove fotografije ujete med testiranjem nove generacije BMW serije 1 prvič pokažejo tudi notranjost. Največja novost sta vsekakor dva dokaj velika digitalna zaslona, prvi je kot vedno nameščen na sredini armaturne plošče in služi kot multimedijski iDrive zaslon, drugi pa za digitalne merilnike. Dizajn armaturne plošče bo sicer kot kaže le evolucija notranjosti trenutne generacije, ohranila pa bo značilne poteze oziroma smernice znamke. To pomeni, da bo osrednji del armature nekoliko nagnjen proti vozniku, multimedijski zaslon pa bo nameščen nad zračniki.
Kljub temu, da je notranjost močno ”zakamuflirana”, opazimo, da je dizajn bolj preprost, multimedijski zaslon pa se bolj sklada z dizajnom in je nekoliko nižje nameščen. Nova je tudi prestavna ročka samodejnega menjalnika in iDrive kontroler. BMW serije 1 nove generacije bo sicer predstavljal kar konkretno spremembo, saj bo opustil platformo s pogonom na zadnji par koles in zavoljo večje praktičnosti uporabljal platformo s sprednjim pogonom. Slednjo si bo delil z Mini modeli, več prostora pa bo predvsem na zadnjih sedežih in v prtljažniku. Pričakujemo le pet-vratno izvedenko, kar pomeni, da so inženirji ubrali podobno pot kot pri največjih konkurentih kot je Audi A3 in Mercedes A razred.
Največja slabost nove platforme je pa zagotovo ta, da v novi generaciji zaradi nove platforme ne bo na voljo šestvaljnih motorjev. Najzmogljivejši M140i naj bi poganjal prisilno polnjeni štirivaljni bencinski motor s štirikolesnim pogonom. Osnovne različice bodo imele vgrajene trivaljne bencinske motorje, ki bodo bolj učinkoviti in zmogljivejši.