Nova, fleksibilna arhitektura bo omogočala elektrifikacijo prav vseh modelov v ponudbi. Do leta 2025, BMW Group pričakuje, da bodo elektrificirana vozila predstavljala med 15 in 25 odstotki njihove prodaje, vendar bodo faktorji kot so normativi, zakoni in polnilna infrastruktura, igrali pomembno vlogo pri obsegu elektrifikacije za vsak trg posebej. Zaradi zagotovitve zmožnosti hitre reakcije na povpraševanje, je BMW razvil poseben fleksibilen sistem za svojo globalno proizvodno mrežo, kjer bo v prihodnosti ta produkcijski sistem ustvaril strukture, ki bodo omogočale proizvodnim obratom možnost izdelave tako modelov z motorjem na notranje izgorevanje, kot tudi plug-in hibridov in popolnoma električnih vozil sočasno, oziroma na istem proizvodnem traku.
BMW Group trenutno proizvaja elektrificirana vozila v desetih tovarnah po svetu, od leta 2013 pa večina pomembnih sestavnih elementov za električni pogonski sklop prihaja iz tovarn v Dingolfingu in Landshutu. V Dingolfingu, kjer so za proizvodnjo elektrificiranih avtomobilov pri BMW vložili že preko 100 milijonov €, izdelujejo še plug-in različice serije 5 in serije 7, od leta 2021 pa bodo tam izdelovali tudi prihajajoči model BMW i NEXT.
BMW ima namen v tem letu prodati kar 100 tisoč elektrificiranih in električnih vozil in tako število BMW ‘i’ in iPerformance vozil v uporabi dvigniti na 200 tisoč. V prihodnjem letu pričakujemo BMW i8 roadsterja, ki bo postal najnovejši član ‘i’ družine, čisto električni BMW X3 je načrtovan za leto 2020, BMW i NEXT pa naj bi na ceste zapeljal še leto pozneje.