Karavanska različica serije 5 je osnovana na podvozju limuzinske izvedenke, s štirimi identičnimi motorji ob začetku prodaje in napredno varnostno tehnologijo, ki vozilo uvršča v sam tehnološki vrh.
Ob začetku prodaje bodo kot omenjeno na voljo štiri motorne enote. Dve bencinski enoti sta (BMW 530i Touring) 2,0-litrski štirivaljnik z 252 konjskimi močmi ter 350 Nm navora, ki je povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in do stotice potrebuje 6,5 sekunde, drugi pa je (BMW 540i Touring) 3,0-litrski šestvaljnik, prav tako z osemstopenjskim menjalnikom, ki razvije 340 konjskih moči in 450 Nm navora, pospešek do stotice pa znaša 5,1 sekunde.
Navdušenci nad dizelskimi agregati bodo prejeli (BMW 520d Touring) 2,0-litrski štirivaljni motor s 190 konjskimi močmi in 400 Nm navora, ki je na voljo s šeststopenjskim ročnim in osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, pospešek 0-100 pa traja 8 oz. 7,8 (samodejni menjalnik) sekund. Za potešitev potreb po večji moči dizelskega agregata pa je BMW v ponudbo vključil še (BMW 530d Touring) 3,0-litrski vrstni šestvaljni motor, kateri proizvede 265 konjskih moči in 650 Nm navora, moč pa se lahko prenaša na zadnji kolesni par ali na vsa štiri kolesa. Do tromestne številke na prikazovalniku hitrosti potrebuje 5,6 sekunde.
V notranjosti prevladuje velik, 10,25-palčni, na dotik občutljiv zaslon, ki ga je mogoče upravljati s pritiskom na zaslon, s pomočjo upravljalca iDrive, nekatere funkcije pa celo s pomočjo glasovnih ukazov in kretenj. Sistem ponuja tudi kompatibilnost z Apple CarPlay, kot prvi serijski avtomobil pa serija 5 ponuja brezžično povezavo oz. prikaz stanja telefona na zaslonu vozila.
Velik Head-Up projektor, ki je v velikost zrastel za kar 70 odstotkov prikazuje uporabne informacije, v sodelovanju z GPS in programsko opremo za prepoznavanje cest pa vozilo tudi odloča, če se bo vozilo na določenem odseku ceste ob zaustavitvi ugasnilo ali ne in s tem prihranilo gorivo.
Izgled sprednje maske je identičen limuzinski različici in upošteva vse oblikovalske linije znamke BMW. Zadek se zaključi izredno elegantno in neprisiljeno, vozilu pa doda uporabnost in poseben šarm. Dolga strešna linija se proti koncu vozila nežno spušča, ob koncu pa se podaljša v strešni spojler. Na boku je veliko aerodinamičnih in zračnih linij, zadek pa se iz pregibnih zadnjih L-luči v tehnologiji LED zaključi v tipičnega Bavarca.
Za še boljo predstavo o vozilu in podrobne detajle si oglejte spodnje posnetke.