Vsi dosedanji prototipi, vključno s tistimi na tovarniških fotografijah, so še vedno nosili ‘močnejšo’ kamuflažo, ki je poskušala mimoidoče prelisičiti o obliki kontroverznega prednjega konca avtomobila, a se je skrivanje očitno zaključilo. Novo opaženi prototipi že ponosno razkazujejo povsem odkrite, produkcijske ledvičke, ki se bodo znašle tako na modelu BMW M4, kot tudi na modelu BMW M3.
Poleg prednjega konca, prototipi razkrivajo tudi preostanek avtomobila, kot še noben opažen prototip doslej. Opazimo lahko bolj definirano obliko prednjega odbijača, pa dve dodatni odprtini za zajem zraka poleg velikih prednjih ledvičk. Na fotografijah lahko tudi prvič opazimo popolnoma razkrite serijske zadnje LED luči, ki so več kot očitno navdahnjene po konceptu Concept 4.
Zadaj naj pozdravijo štiri okrogle izpušne cevi, ki so lepo integrirane v športni difuzor, posebej pa velja omeniti tudi nov dizajn platišč, ki ga na BMW modelih še nismo videli. Kot je že dolgo potrjeno, bo oba modela poganjal zelo zmogljivi S58 3.0 litrski vrstni šestvaljnik, ki bo s pomočjo dveh turbin v Competition različici uspel proizvesti kar 510 konjskih moči in 650 Nm navora. Za puriste bo na voljo tudi osnovna različica s 480 konjskimi močmi, ki pa bo za razliko od močnejših različic ponujala tudi opcijo šest stopenjskega ročnega menjalnika in pogona le na zadnji kolesni par.