BMW optimizira svojo ponudbo dizelskih agregatov, kar med drugim pomeni tudi slovo najmočnejše različice.

Govorimo seveda o sicer odličnem 3.0 litrskem dizelskem šestvaljniku z oznako B57S, ki je v različicah z oznako M50d s pomočjo kar štirih turbin proizvajal okroglih 400 konjskih moči in skoraj tovornjaško zalogo navora, v praktično celotnem območju vrtljajev. Zaradi tega je bil celoten pogonski sklop izjemno prožen, zmogljiv in tudi presenetljivo varčen, zato nam ni ravno vseeno za njegovo usodo.

Pogonski agregat smo leta 2016 prvič spoznali v BMW seriji 7, zatem pa je našel svojo pot še v modele X5, X6, X7 in serijo 5. Ne glede na izjemno zmogljivost, v BMW M550d xDrive je pospešek do stotice namreč znašal krepko pod 5 sekundami, je sama izvedba in izgradnja pogonskega agregata izjemno kompleksna ter posledično cenovno neugodna. Zadnji žebelj v krsto temu pogonskemu agregatu pa so več kot očitno zabili čedalje strožji emisijski zakoni, ki so stroške posodobitve takega agregata enostavno dvignili do te mere, da se proizvajalcu to ni več zdelo finančno smiselno.

Očitno pa tudi BMW-ju ni ravno vseeno, saj bodo mogočnemu dizelskemu šestvaljniku s štirimi turbinami v slovo poklonili t.i. Final Edition različice modelov X5 in X7 z oznako M50d, ki bodo na voljo le na izbranih evropskih trgih. Prav vsi bodo imeli posebno izvedbo notranjosti, laserske prednje žaromete, komfortne sedeže, sistem za delno avtonomno vožjo in ‘Crafted Clarity’ dodatke v notranjosti.

Dodatno bodo Final Edition modeli prejeli še head-up zaslon in Harman-Kardon zvočniški sistem. BMW trdi, da dizelski agregati še vedno predstavljajo zajeten del portfolija BMW Group, ampak bo le ta od sedaj, zaradi manjše kompleksnosti, slonel na dizajnu z dvema turbinama ali z enojno turbino s tehnologijo twin-scroll. Poleg tega bodo vsi dizli prejeli tudi blago hibridno asistenco v obliki 48 V električnega sistema, ki smo ga že lahko videli na prenovljeni seriji 5.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code