To je kar konkretno povečanje, toda kasneje je dyno dokazal tudi večjo količino konjskih moči, kot tisto ob uradni izjavi bavarskega podjetja. Ekipa MotorTrenda je peljala novi M3 na dyno test, s seboj pa so vzeli tudi prejšnjo verzijo E90 M3 za vpogled v resnične številke obeh.
Uradne številke obeh vozil:
– E90 M3: 4,0-litrski S65 V8 motor, ki proizvede 420 konjskih moči in 400 Nm navora
– F80 M3: 3,0-litrski dvojni turbo S55 vrstni 6-valjnik, ki proizvede 431 konjskih moči in 550 Nm navora
Takšna moč bi morala biti na vztrajniku. Informacije, razbrane pri kolesih pa bi morale prikazovati približno 13-15% manj zaradi izgub čez pogonski sklop. To pomeni, da bi moral E90 prikazati približno 350 konjskih moči in F80 pa okoli 375 konjskih moči na kolesih.
To pa niso številke, ki jih je števec razbral. Kar je vidno na njihovem grafu je to, da E90 M3 ima le 306 konjskih moči in 322 Nm navora na kolesih, številke, ki so enostavno prenizke, da bi bile realne. Kot izgleda, motor ni imel dovolj zraka za delovanje na visokih obratih in je posledično prikazal drastične izgube moči. Vsi ostali dyno testi so namreč pri S65 enotah prikazali vsaj 330 KM na kolesih.
F80 je prikazal boljše stanje, vendar še zmeraj podpovprečno. Po testiranju je pokazal 379 konjskih moči in 512 Nm navora na kolesih. Seveda je to malo več, kot pri BMW zatrjujejo, zgodnejše testiranje, ki so ga delali profesionalci je sicer prikazalo veliko čez 400 konjskih moči na vztrajniku.
Očitno je razlika kar velika, celo za 70 KM na kolesih in ne 10 kot je bilo sprva rečeno. To lahko pomeni samo dobre novice za potencialne lastnike novega M3 in precejšnje razočaranje za lastnike starega modela.
Vseeno se nam zdi, da je bila tukaj storjena nekakšna napaka, saj ni možno, da bi S65 motor lahko imel takšne nizke rezultate. Tako bo nujno potrebno ponovno testiranje obeh…