Kot lahko vidimo, bo imel RS6 Avant popolnoma drugačne prednje luči od modelov A6 in S6, ki bodo poskrbele za bolj jezen videz in prepoznavnejši svetlobni podpis. Kamuflažna folija svoje delo kamufliranja novih linij izjemno dobro opravlja, saj le s težavo lahko razberemo nekaj glavnih stilističnih sprememb, kot so naprimer razširjeni blatniki, agresiven prednji odbijač ter stranske pragove ostrih linij. Veliki ovalni izpuhi očitno ostajajo pa tudi drugače izgleda avtomobil izjemno privlačno tudi v stanju prototipa.
Drugi namigi o ogromni moči pod pokrovom motorja so ogromne zavore znotraj še večjih platišč ter manjša oddaljenost od tal. Če že govorimo o moči lahko povemo, da si bo karavan delil pogonski sklop s prihajajočim modelom A7 Sportback, kar v praksi pomeni 4.0 litrski twin turbo osem valjnik, ki bo razvijal okoli 650 konjskih moči. To predstavlja res opazen preskok iz prejšnje generacije, ki je tudi v Performance različici ponujal ‘samo’ 605 konjskih moči, zato lahko pričakujemo res brutalne pospeške in še višjo končno hitrost, v kolikor vam bodo seveda odstranili blokado.
Govori se, da naj bi Audi Sport kasneje ponudil celo hibridno različico modela RS6 Avant, ki bi uporabljal enak pogonski sklop kot Porsche Panamera Turbo S E-hybrid, obenem pa so čedalje glasnejše govorice tudi o limuzinski različici modela RS6. Ta bi se tako na trgu prvič pojavila po generaciji z oznako C6, ki se je prodajala med letoma 2008 in 2010. Svetovno premiero pričakujemo na letošnjem Frankfurtskem avtomobilskem salonu, na ceste pa naj bi zapeljal v začetku prihodnjega leta.