Z radikalnim prestrukturiranje svoje prodajne strukture, BMW odgovarja na vse bolj ostro konkurenco na nemškem trgu vozil visokega cenovnega razreda.

Da bi bili tudi v prihodnosti uspešni, Münchenčani načrtujejo drastično zmanjšanje stroškov prodaje, kar pa je tudi razlog za prodajo več BMW podružnic, so zapisali v podjetniškem časopisu Wirtschaftswoche (Gospodarski tednik).

P90049049

Konkretno so bodo BMW podružnice v Nemčiji prestrukturirale v šest regionalnih združenj, podružnice v Kasslu, Göttingenu in Dresdnu pa se bodo prodale. Obstoječe podružnice, katerih je trenutno 20, naj bi se na dolgi rok razdelile le na lokacije München, Berlin, Hamburg, Düsseldorf in po možnosti Stuttgart.

bmw podružnice

Z prestrukturo si bo BMW skupina prihranila veliko denarja, saj bodo osebje plačano po drugačni tarifi in veliko več bo možnosti zaposlitve osebja s skrajšanim delovnim časom. Tudi delovno mesto poslovodje, bo odveč, saj je veliko opravil potrebno nadzorovati neposredno iz Münchna.

O kakšnih spremembah se bodo konkretno odločili in kakšen vpliv bo prestruktura imela na osebje pri Nemških BMW trgovcih in podružnicah, bomo še videli. Takoj, ko bomo prišli do novih ugotovitev, bomo seveda o tem tudi poročali.

 

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code