V Portorožu je 12. in 13. septembra potekal "običajen" BMW Motorrad Roadshow, za katerim čvrsto stoji BMW Motorrad Slovenija. Pa je bilo res vse običajno?

“Morje. Motorno kolo. Novosti. Ovinki. Druženje. Ni boljše kombinacije! Občutite užitek v vožnji na testnih vožnjah BMW Motorrad v Portorožu.” To je bilo geslo letošnjega Roadshow-a, ki je na uradni spletni strani BMW Motorrad Slovenija krasil prijavno stran na testne vožnje. Na pogled nedolžno sporočilo je v resnici odgrnilo ogrinjalo ter pokazalo resnično vizijo vodilnih. Na druženju ob zvokih motorjev ter pljuskanju morja so nekateri posamezniki brez zadržkov razpolagali z žaljivimi kretnjami. Po ogledu posnetka v živo na uradni Facebook strani BMW Motorrad Slovenija smo gledalci lahko opazili nekaj nenavadnega ter za ljudi na dani poziciji nedopustnega.

Snemalec, ki se imensko ne izda, pa ga lahko po odsevu v zaščitnem panoju (slika spodaj) ter glasu na posnetku vseeno prepoznamo – direktor BMW Motorrad Slovenija Samo Trpin, nič hudega sluteč snema dogajanje v marini Portorož. Po začetnem konvoju ljubiteljev adrenalinske vožnje, gospod Trpin stopi v center prizorišča ter v objektiv telefona ujame sodelujoče na dogodku. V naslednjih nekaj sekundah posnetka se seznanimo z gospodom, ki z nasmehom na obrazu označi situacijo kot “je**no”,  za njim pa vidimo dva mladeniča, ki svoje sekunde slave na posnetku ovekovečita z norčevanjem iz razkuževanja rok. Njihove geste pa nepremagljivo nadgradi vodja prodaje BMW motorjev pri Avtoval d.o.o. – ki vse nas – gledalce, oboževalce, sledilce ter najpomembneje KUPCE – “pozdravi” z velikim nasmeškom ter še večjim sredincem. Gospod Trpin se nad dejanjem zaposlenega le nedolžno nasmeje, celo poda komentar “super” in mu pove, da ga snema v živo. Posnetek je potem prav tako ostal objavljen na uradnem Facebook profilu. Ali nam to pove, da direktor BMW Motorrad Slovenija takšnega početja ne dojema kot spornega? Če bi sodelujoči v tem škandalu takšne motive obnašanja delili po osebnem Facebook profilu, nas to seveda ne bi zmotilo, ko pa je pod vprašanjem uraden profil BMW Motorrad Slovenija, pa ob tem ne moremo biti tiho.

Direktor BMW Motorrad Slovenija, Samo Trpin

Delavca podjetja Avtoval d.o.o.

Sredinec v znak spoštovanja vsem, ki jih spremljajo in podpirajo ter so navsezadnje najpomembnejši gradnik njihovega dela. Ljudje, ki spoštovanje dojemajo drugače tako rekoč prihajajo iz podjetja Avtoval d.o.o., podjetja, ki na svoji spletni strani zagovarja sledeče vrednote: “V družbi Avtoval d.o.o. zastopamo svoje dobro ime in ugled, spoštujemo naše stranke in obiskovalce, s sodelavci smo velika družina. Smo natančni, pozorni, strokovni in uspešni.

Pa to drži? Po ogledu posnetka na URADNI Facebok časovnici BMW Motorrad Slovenija, teh vrednot iskreno ne vidimo.

Poslanstvo podjetja na svoji spletni strani opisujejo z naslednjimi besedami: “Sledimo naši predstavi o prihodnosti v veselju do vožnje in, kadar je le možno, ustrežemo tudi nevsakdanjim željam kupca ter naredimo vse, da se bo naša stranka zadovoljna odpeljala od nas in se z veseljem vračala.”

Izjemo sporočilo, ki bi se ga moralo za uspeh ter zadovoljstvo strank vsekakor držati vsako podjetje, pa vendarle to ni zadostno na listu papirja. Tisti pravi odraz podjetja se pokaže z dejanji zaposlenih, še posebej pa izstopajo dejanja vodilnih, tistih, ki naj bi na svojih položajih dajali zgled vsem ostalim. Kakšen zgled nam torej daje podjetje Avtoval? Mislimo, da to lahko presodite sami. Celoten posnetek dogajanja si lahko sami pogledati na spodnji povezavi.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code