Na predstavitvi novega priključnega hibrida 530e iPerformance je Alexander Kotouc, vodja produkcijskega managementa pri BMW za CarAdvice povedal, da ostaja odprta možnost, da se dva oddelka (BMW i in BMW M) združita. “Če pogledamo priključne hibride so slednji v veliki večini opremljeni s paketom opreme M Sport”, je dejal.
“Ljudje si dandanes želijo vozil s podporo elektrike, pa vendar istočasno želijo, da avtomobil deluje in izgleda kot športno naravnan avtomobil s paketom M Sport. Če izdelamo visokozmogljiv ali pravi športni električen avtomobil, zakaj ga ne bi označili kar z oznako “iM”?” Seveda je omembe vredna tudi linija vozil iPerformance, ki so zares navdušujoče zmogljivi avtomobili. BMW že sedaj odlično združuje visoko zmogljivost skupaj z zelo učinkovito hibridno tehnologijo, zakaj to ne bi bilo še bolj pogosto? Zakaj ne bi bila vozila povsem električna? En razlog proti je vsekakor vozniška izkušnja, ki jo kot celoto ponuja t.i. “Ultimate Driving Machine”.
Kotouc verjame, da je pri BMW predvsem poudarek na sami bogati zgodovini. “Obljubljam vam eno stvar. BMW bo predstavil električna vozila, ki bodo pospeševala prav tako dobro kot običajen BMW ter se peljala skozi zavoje kot pravi Bavarec.