Po poročanjih zaupnih virov bo dizajn nove serije 3 bolj progresiven kot je pri trenutno aktualnem modelu, poudarek pa bo na športnosti in vizualni privlačnosti.
Serija 3 bo z novo generacijo tudi nekoliko zrasla. Nekoliko se bo avtomobil razširil, 6 centimetrov bo avtomobil daljši, slednje pa bodo občutili potniki, saj bo več prostora v potniški kabini in v prtljažnem prostoru. Potniška kabina naj bi bila prav tako občutno bolj kvalitetna.
Ker želi direktor Harald Krüger upoštevati kritike kupcev bo močno izboljšan zaslon, operacijski sistem in informacijsko-zabavni sistem. Zmanjšalo se bo število fizičnih gumbov, s tem pa prihajajo novi načini upravljanja vozila kot so digitalni gumbi in zaslon občutljiv na dotik.
V osnovni različici bo serija 3 opremljena z analognim števcem in na dotik občutljivim zaslonom. Opcijsko bo namesto analognega prikazovalnika pred voznikom na voljo tudi digitalni. Še vedno naj bi ostala tudi opcija kombiniranega analogno-digitalnega prikazovalnika. V novi seriji 3 bomo še vedno lahko našli head-up zaslon, sistem za upravljanje z gestami ter za upravljanje z glasovnimi ukazi, kar bo prvič na voljo tudi v seriji 3. Najverjetneje bo za lažje upravljanje sistema še vedno na voljo tudi konzola iDrive.
Kot nova serija 5 bo tudi serija 3 grajena na platformi CLAR. Po zaslugi CFRP komponent in velike vsebnosti aluminija bo karoserija serije 3 izgubila okrog 40 kilogramov teže, kar se bo pokazalo pri bolj športni vožnji in pri manjši porabi goriva.
Motorji bodo podobni današnjim. Najnižje uvrščeni je seveda 1,5-litrski trivaljnik, nadaljuje se s štirivaljniki pa vse do šestvaljnih agregatov, ki dihajo z dvema turbinama. Izpusti CO2 naj bi se zmanjšali za 5 odstotkov, moči bo za 7 KM več, navor pa naj bi zrastel za 20 Nm. Motorji bodo uporabljali tudi bolj učinkovit hladilen sistem in večji pritisk vbrizga (250 barov namesto 200 barov). Novost bo še en priključni hibrid; 330e bo premogel 265 KM, novi 325e pa 230 KM. Električni domet je pričakovan za okrog 40 do 50 kilometrov.
Seveda BMW ne bo pozabil na evropske kupce, ki pretežno kupujejo dizelske agregate. Novi motorji bodo za 5 odstotkov bolj učinkoviti, istočasno pa bodo močnejši. 316d bo uspel namesto 115 KM razviti 136 KM, 318d namesto 150 KM po novem 163 KM, 320d namesto 190 bogatih 204 KM, 325d pa namesto 224 KM po novem 238 KM.
V družini serije 3 je še vrzel med 340i in M3 in kot poznamo Bavarce bodo to vrzel zapolnili. BMW M340i in M340d bosta kupcem postregla obilico zmogljivosti in športnega karakterja v še vedno zelo uporabnem ljudskem vozilu.