Že na prvi pogled je BMW 600 letnik 1957, ki je bil transformiran v pick-up poltovornjak, precej nenavaden in zanimiv. Sprašujemo se, če ni šel kreator tega izdelka mogoče predaleč, saj ne vidimo razloga, zakaj bi kdo za osnovo vzel ta avtomobil. Čeprav pravijo, da je vozilo bazirano na modelu BMW Isetta, lahko iz zunanjega dizajna ugotovimo, da temu ni tako, saj so uporabili BMW 600, ki je v resnici štirivratna različica Isette.
Prejšnji lastnik, je bil inženir v BMW tovarni v Munchnu, ki se je preselil v Kanado in odprl mehanično delavnico, ki se specializira v predelavi BMW Isette v pick-up poltovornjak. Tako ima to vozilo nakladalno površino iz brazilskega ‘Balau’ lesa, ki se nagiba, in tako omogoča lažji dostop do motorja. Že dejstvo, da je to predelavo izvedel učen profesionalec je definitivno plus, saj to ni še ena tistih domačih predelav.
Kabina oziroma tisto kar je ostalo od modela 600, je v originalnem odtenku iz petdesetih let prejšnjega stoletja pobarvana z nesvetlečo barvo, obrobe luči, zunanji dodatki in podaljški odbijačev pa so pobarvani na črno. Tudi notranjost je popolnoma prenovljena. Tako lahko znotraj najdemo črne vinilne sedeže, novo stropno oblogo in boljše tapete. Vsi števci, razen tistega za merjenje kilometrov delujejo, zato kilometrina vozila žal ni znana.
Moč prispeva 1.6 litrski štirivaljnik iz Volkswagna Type 3, ki več kot podvoji borih 19,5 konjskih moči, kot jih je v originalu imel BMW 600. Dodani so tudi drugi VW deli, kot so kolesa in štiri stopenjski ročni menjalnik. Lastnik pravi, da z lahkoto doseže 90 kilometrov na uro, kar se za tako vozilo vseeno zdi precej strašljivo. Čeprav to ni pravi vlačilec, saj je premajhen in nima dovolj moči, pa vseeno zagotovi radovedne poglede ne glede na to, kam se z njim pripeljete.