Proizvajalci avtomobilov začenjajo zamenjevati velike motorje za manjše turbo ali pa hibridne enote zaradi večje učinkovitosti uporabe goriva in skladnosti z emisijami. AMG je napovedal, da bo trenutna serija limuzin S-razreda z 12-valjčnim motorjem zadnja, prav tako pa so pri Audi-ju potrdili, da tovrstni motor ne bo videl naslednje generacije A8. Iz tega bi lahko sklepali, da bo BMW potihoma opustil največjo limuzino, vendar bi se motili. Ogromna V12 Serija 7 namreč ostaja. Tudi pri Aston Martinu ostajajo zvesti 12-valjnim motorjem, edino konservativni Ferrari pa je obljubil, da bo njegov V12 ostal nehibridiziran in ne bo uporabljal turbo-polnilnikov.
Da bo Serija 7 varovala svoj največji motor vsaj še naslednja štiri leta, je za Top Gear potrdil Michael Bayer, vodja pogonskega sistema za sedanji BMW Serije 7. V prihodnosti bi lahko ustvarili 6-litrski dvojni turbo V12, ki bi upošteval nov krog predpisov o emisijah, vendarle pa je to izredno težko. Kljub temu pušča odprto možnost, da bi ta serija kot ena izmed redkih z večjim motorjem živela do sredine 2020-ih let.
Ker pri BMW obožujejo velike motorje v prav tako velikih avtomobili, je težje konstruirati povsem nov 4,4-litrski dvojni turbo V8 motor, da bi ga nato vstavili v M850i ali pa novo limuzino Serije 7. Še več, M760Li je dejansko zelo priljubljen, saj od njegovega razkritja izdelujejo motorje brez prestanka, največji oboževalci pa so kupci iz Bližjega Vzhoda ter Kitajci. Pri slednjih je V12 povzročil ogromne davčne kazni – toda mnogi bi raje hodili peš, kot da bi vozili manj kubične motorje. Zdi se, da so Kitajci pripravljeni plačati dodatne pristojbine, da bi imeli večji motor kot druga oseba v prometu, tudi če to predstavlja zgolj 0,3 sekunde hitrejši pospešek na semaforju. Morda pa še niso na tekočem, da M760Li nima več slave daleč najmočnejšega BMW – zaradi novih izpušnih filtrov, potrebnih za strožje preizkuse emisij, je s 602 KM zlezel na 577, s čimer zgolj za 40 konjev presega V8 različico.