Že komaj čakate karavansko različico sedme generacije BMW serije 3 ali pa se vam morda sline cedijo po najmočnejši izvedenki BMW M3? No prihodnje leto boste deležni obojega. Presenetljivo tokrat portfelj serije 3 ne bo vključeval GT različice, potrjena pa je serija 4 in sicer v Coupe, Gran Coupe in kabriolet različicah, slednja pa bo z novo platneno streho dobila še več karakterja.
BMW serije 3 Touring:
Karavanska različica bo razkrita že na marčevskem avtomobilskem salonu v Ženevi, že tradicionalno pa bo identičnih zunanjih dimenzij kot limuzinska različica. To pomeni, da bo po novem 85 milimetrov daljša, od tega se bo za 40 milimetrov podaljšala tudi medosna razdalja, volumen prtljažnika pa bo znašal okoli 500 litrov. Motorna paleta bo identična limuzinski različici, kar pomeni v začetku dva bencinska in trije dizelski agregati. Bencinarje zastopa 2.0 litrski turbobencinski štirivaljnik in sicer v različicah 320i s 184 konjskimi močmi in 330i s 258 konjskimi močmi, dizelska motorna paleta pa obsega 2.0 litrski turbodizelski šestvaljnik v različicah 318d in 320d, ter 3.0 litrski šestvaljnik v modelu 330d s kar 265 konjskimi močmi. Osem stopenjski steptronic avtomatski menjalnik bo v modelih 320i, 330i in 330d serijski, medtem ko bo različica 320d na voljo tudi z xDrive štirikolesnim pogonom.
Kasneje pričakujemo še hibridno različico z oznako 330e in športno različico M340i, ki jo bo poganjal 3.0 litrski vrstni šestvaljnik z močjo 374 konjskih moči, pogon pa bo preko xDrive štirikolesnega pogona speljan na vsa štiri kolesa. Obeta se nam še 1.5 litrski turbobencinski agregat s 140 konjskimi močmi v različici 318i.
BMW G80 M3:
Prihodnje leto septemberskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu pričakujemo tudi novo generacijo BMW M3. Pogonski sklop bo hibridni, zahvaljujoč majhnemu 48V električnemu motorju in 3.0 litrskem vrstnem šestvaljniku pa bo zagotavljal okoli 500 konjskih moči. Presenetljivo bo na voljo tudi ročni menjalnik, najbolj pričakovana opcija pa je še vedno osem stopenjski steptronic avtomatski menjalnik. Govori se tudi o xDrive štirikolesnim pogonom, kjer bo končna teža še vedno znašala okoli 1600 kilogramov, pomagali pa si bodo z ekstenzivno uporabo aluminija. Prvi primerki bodo na ceste zapeljali leta 2020.