Vse skupaj se je začelo s proizvodnjo letalskih motorjev, se nadaljevalo v motociklistične vode in se leta 1928 končno ustalilo na področju avtomobilizma. BMW je tako postajal vedno boljši in boljši v izdelovanju odličnih vozil, nato pa je zanj prišlo temno vojno obdobje, ko je vse skupaj zamrlo do konca druge svetovne vojne. Podjetje se je ponovno postavljalo na noge in se prebijalo na trg, sprva s prestižnimi avtomobili, nato tudi privlačnimi limuzinami. S pomočjo motorsporta je znamka pridobivala na prepoznavnosti, leta 1980 pa je taktično začela pridobivati tudi na dobičkonosnosti. Danes velja BMW za eno najbolj spoštovanih imen v avtomobilskem svetu, njegov uspeh ni bil nikoli zagotovljen, a je s trdim delom podjetja dosegel nekaj kar si pred sto leti gotovo niso predstavljali. BMW je že od nekdaj izdeloval resnično fantastične avtomobile. V kronološkem zaporedju predstavljamo le 10 primerkov, ki izstopajo zaradi svoje pomembnosti za znamko in prikazujejo drastičen napredek bavarskega proizvajalce odličnih vozil.
1. BMW Dixi (1928-1931) To je avtomobil s katerim se je vse začelo. Pravzaprav gre za britanskega Austin 7 za katerega je BMW dobil pravice za izdelovanje po tem ko je prevzel podjetje Fahrzeugfabrik Eisenach. Razen belo-modre značke na nosu je le malo podobnosti, ki jih povezuje z današnjimi vozili podjetja BMW, pa vendar je bil ravno Dixi (pozneje preimenovan v 315) začetnik tega kar poznamo danes in je bavarsko podjetje uvedel v avtomobilsko industrijo ter ga tam zelo visoko tudi obdržal.
2. BMW 328 (1936-1940) BMWjev največji predvojni dosežek je prav gotovo 328. Privlačen izgled se je združeval z za tisti čas impresivno zmogljivostjo, kar je pomagalo zgraditi in uveljaviti BMW v avtomobilističnih športih. Druga svetovna vojna je BMW močno potolkla in ustavila proizvodnjo, ki se je končala prav z legendarnim 328. Podjetje je potrebovalo dolgo časa, da se je spet postavilo na noge.
3. BMW Isetta (1955-1962) Avtomobil, ki je v svet avtomobilizma uvedel fenomen “balončkastega avtomobila”. Izredno edinstvena BMW Isetta je bila prvi avtomobil na svetu, ki je po zaslugi motociklističnega 245ccm štiritaktnega motorja dosegla porabo 3,6 litra na 100 prevoženih kilometrov. Zaradi zanimivega koncepta, nizke porabe in uporabnosti je kmalu postal najbolj najbolj prodajan enovaljni avtomobil na svetu. Prodanih je bilo kar 161.728 enot.
4. BMW 507 (1956-1959) 507 velja za enega najlepših če ne celo za najlepšega BMWja vseh časov, čeprav je bil hkrati tudi eden najmanj uspešnih. V 50-ih letih 20. stoletja je bila Nemčija še vedno v ruševinah, vodilni pri BMW pa so verjeli, da je najboljše za podjetje prav začetek proizvodnje prestižnih vozil. Ta vozila se nikoli niso prodajala dobro, zato je BMW odgovoril na povpraševanje po športnih avtomobilih. Mehaniko so vzeli iz modela 503 in jo namestili v čudovitega 507. Kljub lepoti in zmogljivosti avtomobil ni bil preveč popularen, danes pa velja za enega najbolj zaželenih zbirateljskih BMWjev.
5. BMW 2002 (1967-1976) BMW je pred modelom 2002 naredil še kar nekaj zanimivih avtomobilov, a prav 2002 je tisti, ki je znamki dal identiteto, ki jo ohranja še danes. Združeval je praktičnost prostornega kupeja in zmogljivost, kar lahko najdemo tudi v modernih modelih BMW, z današnjimi modeli pa si deli tudi nekatere tipične oblikovalske elemente. Dobra marketinša kampanja je kupce prepričala, da so kupovali avtomobil z najboljšim nemškim inženiringom. Med mnogimi modeli 2002 je bila na voljo tudi 2002 Turbo, ki je avtomobilu zagotovila pravo priljubljenost.
6. BMW 3.0 CSL (1972-1975) CSL je bil dirkaško naravnan BMW serije E9. Pri BMW so odstanili vse nepotrebne dodatke in tako zagotovili kar se da nizko težo, dodali so večje zračne reže, športne odbijače in pri nekaterih različicah celo dodali zadnji spojler s katerim si je CSL izboril vzdevek “Batmobile”. Celo cestna različica je izgledala kot pravi dirkalnik, z izgledom pa se je ujemala tudi zmogljivost. Poleg mnogih uspehov je CSL leta 1975 zmagal 24 urne dirke v Daytoni.
7. BMW serije 3 (1975-sedaj) Serija 3 je model, ki najbolj uspešno predstavlja in definira znamko BMW kot jo poznamo danes. Je avtomobil, ki ga ljubitelji obožujejo, konkurenca pa se z njim rada primerja. Zgrajen je bil na slovesu modela 2002 in drugih malih BMW limuzinah, vendar velja za začetnika modernih prestižnih športnih limuzin. Preko mnogih generacij je serija 3 dokazala, da je eden najboljših avtomobilov. Ko pa je govora o športnem M3 je potrebno vse zgoraj napisano še potencirati.
8. BMW 850CSi (1989-1996) Zelo podcenjen in redko omenjen je odlični 850CSi, ki je bil za tisti čas oblikovno, tehnološko in zmogljivostno dovršen avtomobil. 850CSi je prevzel nalogo prototipa M8, ki žal nikoli ni ugledal produkcijske linije. 850CSi je lahko najmočnejša različica serije 8 in uporablja 5,6-litrski V12, ki razvije 380 konjskih moči.
9. BMW Z8 (1999-2003) Eden izmed izredno lepih vozil je prav gotovo Z8, ki je pravzaprav naslednik legendarnega 507 in ravno zato tudi nosi marsikatero linijo starih a čudovitih avtomobilov. Moč 400 konjskih moči in 502 Nm navora prihaja iz 4,9-litrskega V8. Znan je po zelo visoki ceni v času začetka prodaje, še posebej pa je zaslovel z vlogo v filmu James Bond The world in not enough. Izdelanih je bilo le 5703 dvosedežnih brezstrešnikov.
10. BMW i8 (2014-sedaj) Če je i8 pokazatelj zmogljivih avtomobilov prihodnosti smo že sedaj neučakani. Iz istega oddelka kot električni i3 prihaja tudi i8, ki deluje kot nekaj kar bi pričakovali v znanstveni fantastiki. Od dramatičnega oblikovanja, do z ogljikovimi vlakni ojačano plastiko in energetsko učinkovitim hibridnim pogonski sklopom je i8 radikalna sprememba, ki jo BMW ponuja v svetu športnih avtomobilov.
BMW, zadnjih 100 let si bil fenomenalen in si iz leta v leto presenečal. Verjamemo, da ti bo uspevalo tudi v prihodnje. BMW, hvala ker si!