Nov, spredaj gnan lepotec, s kar 300 konjskimi močmi naj bi bil lažji ter prostornejši, zaradi svoje nižje lege pa naj bi tudi deloval precej bolje ...

Revolucija BMW sprednjega pogona se bo v letu 2019 s predstavitvijo tretje generacije serije 1 premaknila prestavo višje, kljub dejstvu, da bo vodilni model, tj. M130iX M Performance, imel pogon na vsa štiri kolesa. Prihajajoča serija 1 je s strani enega izmed vodilnih pri BMW Group opisana kot posebna prelomnica za nemškega avtomobilskega proizvajalca, ki je v preteklem letu že drugič zapored “predal” lovoriko globalne prodaje luksuznih avtomobilov svojemu ključnemu tekmecu, Mercedes Benzu. “Vroča loputa” M130iX bo ključni del prenove pogona na sprednji kolesi, saj BMW skuša dokazati, da lahko ponudi verodostojen spredaj gnan model vzporedno z že tradicionalnimi uspešnimi zadaj gnanimi M vozili.

bmw-f40-1-series (7)

Trenutno v zgodnjih fazah razvoja je bodoči konkurent BMW M divizije, ki se bo lahko kosal s Volkswagnovim Golfom R, Audije S3 ter prihajajočim Mercedesom AMG A35, načrtovan za leto 2020. V njem bo na voljo posebej prilagojena različica s turbino podprtega 2.0-litrskega štirivaljnega bencinskega motorja. Slednji bo, kot že omenjeno, lahko razvil okrog 300 konjskih moči, ki bodo oskrbovala vsa štiri kolesa po zaslugi štirikolesnega pogona xDrive.

BMW je sporno zaustavil dolgoletno tradicijo modelov z zadnjim ter štirikolesnim pogonom, ko je leta 2014 predstavil BMW serije 2 Active Tourer ter malo zatem še malenkost večjega BMW serije 2 Gran Tourer (leta 2015).  Sedaj načrtujejo, da bo z novo serijo 1 “zagnal” floto spredaj gnanih vozil. Serija 1 se je odpovedala vzdolžni montaži motorja današnje druge generacije modela v zameno za prečno nameščen motor, ki varčuje s prostorom. Poteza je namenjena zagotavljanju nižje teže serije 1, zmanjša pa se tudi sam strošek izdelave vozila. Nič še ni uradno, vendar BMW proizvodni strokovnjaki menijo, da naj bi novi model lahko prihranil do 750 evrov v primerjavi s starejšim. Z 92.802 prodanimi primerki v prvi polovici leta 2017 se tako serija 1 uvršča med najbolje prodajane avtomobile na svetu. Prav tako privlači tudi mlajše BMW kupce, kar pomeni, da je to še posebej pomemben model za razvoj blagovne znamke v prihodnosti.

Novi tekmec Audija A3 je prvi model, ki bo temeljil na BMW FAAR platformi s sprednjim pogonom. Po besedah vodje BMW razvojnega oddelka, g. Klausa Fröhlicha, je ta struktura nadgradnja UKL platforme, ki jo najdemo tako v Active Tourer serije 2 kot tudi Gran Tourer serije 2, pa tudi obstoječi liniji MINI, a z dodano modularnostjo ter prilagodljivostjo platforma podpira tudi popolnoma električni pogonskega sklopa ter kombinacije bencinskih ter električnih motorjev. Prototipi nove serije 1 z interno kodo F40 razkrivajo, da je BMW uporabil dodatne dimenzije za povečanje površine vratnih odprtin; le-te namigujejo na izboljšan vstop ter izstop iz potniške kabine. Daljši zadnji previs je namenjen tudi temu, da bo na voljo več prtljažnega prostora od trenutnih 360 litrov.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code