3,9-litrski V8 biturbo iz Ferrarija 488 je tako drugi motor v zgodovini, ki je laskavi naslov najboljšega med najboljšimi prejel že tretje leto zapored. Kar 300 točk za njim se je šele znašel 3,0-litrski turbo šestvaljnik podjetja Porsche ter atmosferski 6,5-litrski V12 iz Ferrarija 812 Superfast. No, prav slednji pa je slavil v kategoriji “Novi motorji” in tako za seboj pustil 4,4-litrski V8 znamke BMW M in Mercedesov 3,0-litrski hibridni agregat.
Osemvaljnik iz Maranella je osvojil tudi nagrado v kategoriji “Zmogljivi motorji”, za seboj pa je spet pustil 4,0-litrski agregat podjetja Porsche in agregat Ferrari V12. Ferrari je posegel tudi po nagradi “Najboljši motor” in s svojim naslovom počastil 20. obletnico izbora “Najboljši motor leta”. 3,9-litrski twin-turbo je bil imenovan za najboljši motor zadnjih dveh desetletij. Na drugo mesto se je povzpel Fordov 1,0-litrski EcoBoost, sledil pa je 3,2-litrski motor, ki ga je razvil BMW M za svojega BMW E46 M3.
Nagrade so prejeli tudi Audi, BMW, PSA, Volkswagen in Porsche. Po štirih letih se je na sam vrh povzpel tudi Volkswagen, ki je prejel nagrado za 999 ccm motor, ki ga med drugim uporabljata Golf in T-Roc, s tem pa je prekosil motor Ford EcoBoost in 647 ccm dvovaljni motor, ki ga uporablja BMW i3 za podaljševanje dometa. Volkswagen je osvojil tudi 2., 3. in 4. mesto med motorji s prostornino, manjšo od 1,4 litra, niso pa uspeli prekositi 1,2-litrskega turbo motorja skupine PSA.
Pri motorjih s prostornino med 1,4 in 1,8 litra je 1. in 2. mesto zasedel BMW z 1,5-litrskim trivaljnim motorjem: 1. mesto BMW i8, ki uporablja hibridni pogonski sklop, drugo mesto pa enak motor v seriji 1 ali seriji 3.
Naslov najboljšega motorja s prostornino med 1,8 in 2,0 litra je drugo leto zapored osvojil 2,0-litrski štirivaljni agregat v novem Porsche 718, za seboj pa je pustil družino 45 podjetja Mercedes-AMG in motor iz Honde Civic Type R. 2,5-litrski TFSI petvaljni motor iz Audija RS3 in TT RS je ponovil uspeh in v kategoriji motorjev s prostornino med 2,0 in 3,0 litri zasedel prvo mesto, sledila sta mu Porschev 2,5-litrski boxer in 2,3-litrski EcoBoost podjetja Ford.
Tesla je pričakovano dominirala med “zelenimi”. Kalifornijska lepotica je med električnimi in hibridnimi vozili že petič zapored prejela prvo nagrado, prekosila pa je hibridnega BMW i8 in povsem električnega BMW i3. Pod galerijo si oglejte še celoten seznam vseh nominiranih vozil.