Oči se kar orosijo ko zagledajo tako čudovit izdelek kot je ta karavanski športnik. Osnovan je na BWM E30 Touring iz leta 1989 in prav ta primerek je pravzaprav prišel iz daljne Japonske z namenom, da postane M3 v karavanski izvedbi ter hkrati izgubi zadnji par vrat.
Namesto površne predelave se je Griot’s Garage svojega dela lotil zelo resno in profesionalno. Želeli so doseči visok nivo kakovosti ter izdelati avtomobil, ki bo izgledal kot da je takšen prišel že iz tovarne. To jim je vsekakor uspelo več kot odlično!
Za pretvorbo karoserije je zaslužno podjetje J-Rod & Custom, ki je odstranilo tako sprednja kot tudi zadnja vrata, ter sprednja vrata nadomestilo s kupejevskimi, ki so kar 23 centimetrov daljša od starih, limuzinskih. Končana karoserija je bila nato pobarvana na Griot’s Red v kar 6 plasteh, ki poskrbijo za pravi lesk.
Čudovit karavan ima za seboj tudi “presaditev srca”, ki je bilo potrebno, da se zunanji izgled sedaj sklada tudi s pravim motorjem. Prejel je 4,0-litrski osemvaljnik M60 iz BMW 540i (1995). Motor in zadnji kolesni par sta med seboj povezana s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom prav tako iz modela 540i. Pod pokrovom motorja je bilo vse odstranjeno, očiščeno ter na novo nameščeno in tako avtomobil tudi tam izgleda fenomenalno in originalno.
Naknadno je bilo nameščeno vzmetenje Ground Control in zavorni sistem Brembo, ki poskrbita, da se E30 M3 Touring tudi pelje tako izjemno kot izgleda. Zunanji izgled impresivno zaključijo platišča HRE 501M, ki merijo 17×8 spredaj in 17×9 zadaj.
Ta avtomobil je nastal z namenom postati hitrejši služben avtomobil za čiščenje in prodajo izdelkov za nego vozil. Zadnji sedeži so bili zato odstranjeni, v zadnjem delu vozila pa je nameščena razstavna polica za izdelke ter 57-litrški rezervoar za vodo – vse kar delavec pri Griot’s Garage potrebuje za nemoteno delo.
Je to najboljši službeni avtomobil? Seveda!