Zanimivo je, da so pri nekaterih oglasih v središče postavili le eno lastnost avtomobila.Vajeni smo oglasov, v katerih so predstavljene številne pozitivne lastnosti avtomobilov in BMW se je elegantno izognil nepotrebnemu naštevanju, ter na zabaven način gledalcem predstavil lastnost, ki se jim pri posameznem modelu zdi najbolj izvirna. [sam id=”13″ codes=”true”]
V prvem oglasu na primer predstavi vzvratno kamero za avtomobil v kočljivi situaciji na prvem zmenku. V peti lahko vidimo, kako deluje prostoročno odpiranje prtljažnjika, sledi pa smešna reklama v kateri je predstavljen gumb za klic v sili.
V nekaterih oglasih se je BMW ponorčeval tudi iz drugih vozil. Tako so svoj napredni dizel motor predstavili kot močnega, a tihega in čistega, v primerjavi z ostalimi. V enem izmed oglasov svoj avtomobil šaljivo predstavljajo, kot hitrejšega od ThrustSSC, ki že od leta 1997 drži rekord najhitrejšega kopnega vozila na Zemlji – v puščavi Nevada je takrat dosegel 1,228 km/h.
[sam id=”15″ codes=”true”]
In ko smo že pri drugih vozilih, v devetem oglasu je BMW zbodel svojega večnega tekmeca, proizvajalca vozil Audi. S sloganom: “Skoči od veselja. Veselje je BMW.” (ang.: “Jump for joy. Joy is BMW.”), s katerim zaključi oglas v katerem vsi skačejo v svoje BMW-je, le voznik Audija mora odpreti voznikova vrata.
Pri BMW-ju lahko brez besed predstavijo celoten avtomobil, kar lahko opazimo v zadnjem oglasu. Občudujemo lahko hitrost in elegantno vožnjo BMW E46 serije 3 Cabrio, medtem ko ženin z njim drvi od svoje ljubice na poroko.
Svojo iznajdljivost in domišljijo so dokazali tudi s četrtim oglasom. Če bi želeli ljudem približati športno vožnjo, verjetno ne bi pomislili na klovne v frizerskem salonu, pri BMW-ju pa so, in uspela jim je še ena zelo smešna reklama, ki se zaključi z značilnim športnim zvokom njihovega vozila.
Kako BMW gledajo ženske in zakaj je za moškega dobro, če ima v avtomobilu bralec elektronske pošte, si lahko ogledate v spodnjem posnetku.
http://www.youtube.com/watch?v=AzKgMzGeK4Y