Nova strategija podjetja iz Münchna vključuje več M Performance modelov in večjo prisotnost pravih BMW M vozil na trgu. Strateški načrt seveda vključuje splošno širitev flote vozil, s tem pa pride seveda tudi povečanje ponudbe športnih oz. športno naravnanih vozil.
Novi X1 je tako še edini mestni križanec, ki nima niti M Performance, niti prave M različice. Pravi M vozili sta bili sprva le vozili X5 M in X6 M. Zatem je bila športno navdahnjena X4 M40i, ki zagotavlja večjo okretnost in športnost, vendar ni tako radikalna kot pravi BMW M produkt.
Trenutno je na trgu velik porast SUV vozil. Prav s tem namenom bomo kmalu prejeli tretjo generacijo modela X3 ter drugo generacijo modela X4, obe vozili pa bosta deležni še M Performance različice M40i in prave izvedenke X3 M in X4 M.
Še pred koncem prodaje prve generacije modela X1 bo tako na trgu na voljo športna različica, ki se bo imenovala X1 M35i xDrive ali X1 M40i xDrive. Verjetno bo prihod sovpadal z osvežitvijo modela X1.
Nekaj sprememb bo seveda na področju prenosa moči. BMW M Performance modeli namreč ne sovpadajo s filozofijo bavarskega podjetja, ki prisega na dinamičen zadnji pogon. Kot prvi s sprednjim pogonom naj bi se predstavil limuzinski BMW serije 1 M35i xDrive. Žal X1 ne bo poganjal 3,0-litrski vrstni šestvaljnik, saj se ne prilega v vozilo s sprednjim pogonom. X1 M35i (M40i) xDrive bo zato uporabljal BMW TwinPower Turbo B48 motor, ki bo kot štirivaljnik s prostornino 2,0 litra dosegel moč do 300 konjskih moči. Prav takšen motor bo nameščen v bodočega Mini JCW GP.
Za razliko od drugih M performance modelov bo X1 M35i (M40i) xDrive na voljo le s štirikolesnim pogonom in 8-stopenjskim menjalnikom.
Na videz bo X1 M Performance prejel sprednji odbijač z večjimi zračnimi režami, na zadku pa bosta dve posamični izpušni cevi. Prejel bo tudi M Sport vzmetenje, močnejše zavore in nekoliko znižano šasijo.