Novo testiranje, ki je bilo predstavljeno na Insurance Institute for Highway Safety v ZDA je veliko proizvajalcev presenetilo. Veliko vozil se je na testu, pri katerem avtomobil zadane drugega ali pa oviro s 25% celote vozila, obneslo zelo zlabo.
Zadnji model, ki je bil na zaporednem IIHS testu je bila BMW-jeva serija 2. Pri BMW so si lahko oddahnili, saj je novi coupe serije 2 na testu dobil “Top Safety Pick+rating”, kar je najvišji dosežek, ki ga na inštitutu lahko dodelijo.
Z dobrimi rezultati v vseh kategorijah (manjše prekrivanje od spredaj, srednje prekrivanje od spredaj, nosilnost strehe, nasloni za glavo in sedeži) se dobro odnese v vseh vrstah nesreč. Oceno “napredno” je vozilo dobilo tudi za preprečevanje čelnega trka s pomočjo dodatne opreme (driver’s assistant paket).
Sistem namreč avtomatsko zavre, če zazna pred seboj vozilo, ki se ustavlja. Vozilo je zmožno zavirati zelo intenzivno, če je potrebno, odvisno od situacije, tudi do popolnega mirovanja.
Težko je bilo gledati, kako se trije lepi, čisto novi BMW 228i raztreščijo na IIHS testu, vendar bolje je videti tri uničena vozila, kot izgubo življenja.