Če prototipno vozilo pogledamo pobližje, lahko morda nekoliko nepričakovano opazimo odstopanja od standardnega alpininega recepta, kjer ponavadi na povsem običajno serijo 3 namesti svoje vizualne dodatke, končni rezultat pa je še vedno izjemno zadržan. Namesto tega lahko že takoj opazimo agresivne odbijače, izposojene od BMW M340i M Performance, kar je za to znamko, ki je svoj renome gradila na neopazni zmogljivosti, velik korak naprej (ali nazaj).
Poleg šasije izposojene od BMW M340i, bomo v avtomobilu prav gotovo videli tudi B58 vrstni šestvaljnik, ki že v standardni obliki ponuja okoli 370 konjskih moči. V primeru Alpine B3 pa bo moči zagotovo še več, saj je že prejšnja generacija tega avtomobila ponujala 434 konjskih moči, kar jo je postavilo ob bok takratnemu BMW M3. Poleg motorja bo tudi menjalnik tudi standardni osemstopenjski avtomatik, znamke ZF, povsem mogoče pa je, da bo ostal tudi štirikolesni pogon xDrive.
Na zadku lahko poleg agresivnega M340i odbijača, opazimo še štiri klasične alpinine izpušne cevi in agresivni zadnji lip spojler, videz pa lepo zaključi komplet klasičnih 20 palčnih platišč. Znotraj lahko pričakujemo standardni tretma, ki zajema modro ozadje merilnikov, plaketo z oznako modela in posebne možnosti oblazinjenja.
Morda se je dobro vprašati ali je BMW M s prehodom na turbinsko podprte motorje z veliko navora in bolj uglajenimi avtomatskimi menjalniki dejansko prekrižal pot alpininim modelom, katerih karakter je bil že od nekdaj tak? Morda ne saj je bil klasični zadržan pristop mnogokrat odločilni faktor, zakaj so se kupci raje odločali za Alpino, še vedno pa bomo morali počakati in videti, ali bo tudi novejši, agresivnejši stil kupce enako privlačil.