Toda kot vedno, BMW (ter vsi drugi proizvajalci vozil) pred predstavitvijo modela, pošljejo testne mule skozi stroge postopke testiranja. V začetku tega tedna so v Munchnu opazili prototip G29 Z4 LCI, seveda oblečen v tipično kamuflažo BMW.
Nenavadno je, da so žarometi in zadnje luči popolnoma odkriti, čeprav so po navadi prvi atributi, ki se menjajo pri prenovi. Kljub temu še vedno pričakujemo, da bodo imeli nekoliko drugačen dizajn, zato je za zdaj verjetno, da BMW večinoma preizkuša nekatere ostale spremembe strojne opreme. Pod masko vidimo tudi aktualni M Sport paket, ki se zaenkrat zdi tudi nespremenjen.
BMW Z4 Roadster je avtomobil, ki ne pritegne vse (zaslužene) pozornosti, ko gre za prenovo. Podobna tema je bila očitna pri prejšnji generaciji E89 Z4. Vsekakor pa pričakujemo dovolj nadgradenj, da bo Z4 še vedno zanimiva ponudba za potencialne kupce, katerih je na žalost vse manj.
Za razliko od prenove serije 3, BMW Z4 tudi po prenovi ne bo imel ukrivljenega zaslona. Takšna sprememba bi zahtevala popolnoma novo armaturno ploščo, kar glede na prodajne številke Z4 preprosto ni smiselno. Očitno je tudi, da velik ukrivljen zaslon ne bi bil na mestu v majhni vozniški celici, kot je tista pri Z4.
BMW bo najverjetneje obdržal Z4 Roadster še tri leta, po tem pa njegova usoda ni znana. Z4 z notranjim izgorevanjem je verjetno pri koncu svoje življenske poti, vendar bi se lahko čudoviti roadster v prihodnosti znova pojavil kot popolnoma električno vozilo. BMW se približuje popolnoma električnemu voznemu parku, zato bi bil sčasoma zabaven in okreten električni roadster smiseln.
Do takrat je BMW Z4 Roadster (Z29) nedvomno eden najbolj zabavnih BMW-jev za vožnjo danes in zagotovo eden zadnjih te vrste.