Če se se kdaj že zbudili iz mokrih sanj ob misli na E30 M3, ki ga poganja Corvettin V8, niste edini. Inženir Kevin Byrd je namreč imel takšno vizijo, predelal je svoj 1990 BMW E30 M3 in s tem ustvaril ameriško-nemškega “Frankensteina”. To ni prvi mešanec znamk, pred kratkim smo pisali o ravno obratni situaciji: Volvotu, ki ima BMW motor, več si lahko preberete TUKAJ.
Byrd se je že lep čas nazaj nalezel BMW zasvojenosti in se kmalu za tem odločil za nakup lepo ohranjenega M3 letnika 1990. Kar nekaj let ga je nato vozil brez kakršnih koli predelav, vendar čez nekaj časa originalni motor ni več zadostoval. Želja po večji zmogljivosti ga je pripeljala do 10-letnega projekta in 430-konjskega 6,2-litrskega GM Performance LS3 Corvettinega motorja.
Kot pač takšne domače predelave potekajo, je Byrd po bolj natančnem pregledu avtomobila opazil kar nekaj rje. “Od daleč je izgledal precej dobro ohranjen, ampak očitno je bil že kar nekajkrat tudi popravljen, prenoviti sem moral celotno levo polovico mojega M3,” je povedal Kevin.
M3 pa ni Byrdov prvi projekt, saj je namreč uspešen inženir pri velikem avtomobilskem proizvajalcu in to mu je tudi pomagalo pri naslednjih korakih predelave. LS3 V8 motor je prestavljal in premikal tolikokrat, da je že davno prenehal s štetjem. V E30 M3 je dodal tudi štiritočkovno varnostno kletko, izpušne kolektorje, karbonski pokrov motorja in po meri narejeno oljno korito, ki pa mu je povzročalo kar nekaj preglavic. Poleg Brembo zavor je za lepši izgled kupil tudi nova 18-palčna BBS platišča oblečena v Pirel in M3 na novo prebarval ter dodal nekaj dirkalnih črt.
Nekje med hobijem, navdušenostjo nad znamko in željo po hitrosti, je cilj umetnosti domačih predelav ustvariti iz sanj resničnost. Tako je Byrd po prenovi vozila in vseh predelavah z veseljem svojo umetnino tudi zapeljal na cesto. S svojo pošastjo se je udeležil tudi Hot Rod Power Tour, ter SEMA showa, kjer ga je lahko razkazal radovednim opazovalcem.