Točno to so se spraševali in odločili poizkusiti ‘nori geniji’ iz podjetja EDM Racing in projekt poimenovali kar ‘Vini the Powerflex V8 Mini’. R56 generacija minija, ne bo prejela le BMW V8 motorja iz modela E92 M3, temveč bo avtomobil ravno tako predelan na zadnji pogon. Poleg spada še sedem stopenjski dvosklopčni DKG menjalnik, ki bo skrbel za gladko pošiljanje moči na zadnji kolesni par.
Idejni vodja za projektom je David Parker, ki si je želel nekaj bolj norega od svojega Porsche 968. EDM Racing se specializira za znamko Mini, zato vedo kje so meje sprednjega pogona in tako predlagali predelavo na zadnji pogon. Potrebovali so varnostno kletko in ojačitve po celotni šasiji, da bo avtomobil sploh lahko prenesel vso to moč in hkrati tudi občasno izživljanje na dirkališču.
Čeprav so razmišljali o mnogih kombinacijah novega motorja in menjalnika, je bila na koncu usodna vožnja z BMW E92 M3, ki jih je res prepričala, poleg tega pa motor dejansko presenetljivo dobro gre v motorni prostor minija. Videz hočejo seveda ohraniti karseda standarden, za še več radovednih pogledov in nasmeškov mimoidočih.
Še vedno imajo precej dela pred seboj, še največji zalogaj pa bo namestitev menjalnika, za katerega morajo še ugotoviti kako bo komuniciral z ostalimi komponentami. Zanj so že morali izrezati precej velik del karoserije, saj potrebujejo ogromno prostora, kar je tudi delni razlog, da so najprej vgradili varnostno kletko, ki še dodatno pomaga ojačati školjko avtomobila. Nadaljevanje projekta lahko spremljate preko Facebooka na tej povezavi, ko bo le ta zaključen pa zagotovo napišemo še en članek z obsežno fotogalerijo.