Na spletnem forumu bimmerpost smo zasledili temo uporabnika, ki je na isti dan ob enakih pogojih na dinamometru (ali po domače valjčkih), meril moč novega BMW M2 Competition in meritve primerjal z običajnim BMW M4. Rezultati razkrivajo zelo zanimivo zgodbo.

Vsi vemo, da novi BMW M2 Competition uporablja enak 3.0 litrski šestvaljnik kot večja brata BMW M3 in M4. Do sedaj so se pojavljala vprašanja, ali so zaradi manjše nazivne moči uporabljene  drugačne notranje komponente, ali je moč le programsko ‘priprta’, da avtomobil ne bi preveč posegal v območje večjih bratov. No sedaj po tem testu lahko z gotovostjo potegnemo nekaj vzporednic in vprašanje razrešimo za vedno.

Oba avtomobila sta bila opremljena z DCT dvosklopčnim menjalnikom, poganjal pa ju je identičen 98 oktanski neosvinčen bencin. DSC je bil izklopljen, način vožnje je bil pri obeh Sport Plus, meritev pa se je izvajala v peti prestavi. Bolj enakih pogojev enostavno ne bi mogla imeti, saj sta se oba peljala do delavnice približno eno uro, moč pa je bila izmerjena v roku 10 minuto po prihodu. Končni rezultati? M4 je dosegel precej impresivnih 448 konjskih moči in 596Nm navora kar je skoraj toliko, kot naj bi imel M4 opremljen s Competition paketom, M2 competition pa je uspel sproducirati 414 konjskih moči in kar 640Nm maksimalnega navora. Da prav ste prebrali! M2 Competition ima celo 40Nm višji maksimalen navor, kar pa tudi še ne pove cele zgodbe. Za to moramo nekoliko bolj natančno pogledati diagrame.

Na grafu se zelo lepo vidi, da je pri manjšem M2 Competition nad 5.000 obrati na minuto ‘boost’ (nadtlak vstopnega zraka) programsko priprt, saj ostane moč praktično identična vse do 7.000 obratov na minuto. Med 2.750 in 4.400 obrati na minuto tudi lepo vidimo opazno večji navor kot pri M4, kar pomeni, da bi moral biti v realnih pogojih na podeželskih cestah M2 hitrejši od M4 oziroma bi moral vsaj dajati tak občutek. Kaj torej to pomeni pod črto? Da je motor pri M2 Competition resnično le programsko omejen, kar pa pomeni, da v sebi skriva pravi potencial, saj boste lahko le z enostavnim ‘remapom’ motorja pridobili nekaj 10 konjskih moči brez, da bi ogrozili delovanje motorja in zanesljivost notranjih komponent, saj so le te identične kot v večjem bratu. Končni rezultat bo resnično pravi športnik, ki ne bo le bolj vodljiv, temveč tudi bolj zmogljiv od večjega brata.

Vir: bimmerpost

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code