Tako bralci kot komisija so lahko izbirali med štirimi kategorijami vozil; EKO avto leta, službeni avto leta, poslovni avto leta in managerski avto leta 2017.
V kategoriji EKO avto leta 2017 so se za naslov potegovali naslednji:
- Kia Niro hybrid,
- Hyundai Ioniq hybrid,
- Renault Zoe Z.E. 40,
- BMW i3 ,
- Toyota Prius plug-in hybrid.
V kategoriji službeni avto leta 2017 so se za naslov potegovali naslednji:
- Seat Leon,
- Citroën C3,
- Renault Clio,
- Hyundai i30,
- Volkswagen Golf.
V kategoriji poslovni avto leta 2017 so se za naslov potegovali naslednji:
- Renault Scenic,
- Lexus IS,
- Mazda 6,
- Škoda Octavia,
- Opel Insignia grand sport.
V kategoriji managerski avto leta 2017 so se za naslov potegovali naslednji:
- Porsche Panamera,
- Lexus RX,
- Volvo S90/V90,
- BMW serije 5,
- Mercedes-Benz razreda E.
Zmagovalci izbora so:
EKO avto leta 2017 – TOYOTA PRIUS PLUG-IN HYBRID
SLUŽBENI avto leta 2017 – VOLKSWAGEN GOLF
POSLOVNI avto leta 2017 – OPEL INSIGNIA grand sport
MANAGERSKI avto leta 2017 – MERCEDES-BENZ razreda E
Še posebej napet je bil izbor managerskega avta leta kjer je Mercedes-Benz razreda E od žirije prejel največ (12 točk), od bralcev pa 8 točk. BMW serije 5 je prejel ravno nasprotno, 12 točk od bralcev in 8 točk od žirije, torej sta bila po prvem krogu izenačena. Ker pa govorimo o managerskem avtu leta imajo največ besede pri tem prav managerji, kupci teh vozil. Po temeljitem preizkusu vozil so se tudi managerji dokončno odločili, da 12 točk podarijo trokraki zvezdi oz. Mercedes-Benz razreda E, ki letos slavi že drugo zaporedno zmago.
BMW serija 5 je zares dovršen in lep avtomobil, a ne moremo mimo dejstva, da je prav tak tudi Mercedes-Benz razreda E, a slednjemu gre v prid še nekoliko nižja začetna cena in prav zato je bil označen kot najboljši kompromis med dobljenim in ceno. Mercedes-Benz je namreč s svojimi novimi modeli postavil nov standard na vizualnem, tehnološkem in mehanskem področju, po zaslugi tega pa za seboj pušča tudi konkurenco.
Izjemna serije 5 je tako ostala na nehvaležnem drugem mestu. Kaj bo BMW pripravil za prihodnje leto? Mu bo uspelo prehiteti trenutno največjega tekmeca iz Stuttgarta?