Mercedes Benz je bil s strani podjetja Brand Finance ravnokar proglašen za najvrednejšo znamko na svetu. Samo lani je zrasel za kar 24 odstotkov in tako z lanskega tretjega mesta napredoval na prvo, skupna vrednost pa sedaj znaša že 35,68 milijarde evrov. Lanski zmagovalec Toyota, je z vrednostjo 35,47 milijarde evrov padel na drugo mesto, medtem ko si je s šest odstotno rastjo in vrednostjo podjetja 33,93 milijarde evrov, tretje mesto priboril BMW.
Nemški proizvajalec športnih avtomobilov Porsche je na sedmem, njihov partner Audi pa na devetem mestu. Presenetljivo navkljub 106 odstotni rasti podjetje Tesla ni prišlo med najboljših 10, saj je zasedlo šele 19 mesto. Za izračun vrednosti podjetja je podjetje Brand Finance uporabilo pristop imenovan ‘Royalty Relief’, ki je skladen tudi s standardom ISO 10668. Ta poleg ostalih dejavnikov, kot so prihodki in potencialni zaslužki glede na razvoj, tehnologijo in prodajo, pri izračunu uporablja tudi tako imenovano moč ali vplivnost znamke, izraženo v BSI indeksu (Brand Strength Index) v vrednosti med 0 in 100.
Presenetljivo, če pogledamo statistiko najvplivnejših znamk, pa je BMW kar na četrtem mestu pred Ferrarijem na prvem, Porschejem na drugem in Jaguarjem na tretjem mestu. Znamki BMW zatem sledijo še Aston Martin, Volkswagen, Seat, Bentley in Toyota v tem vrstnem redu, verjetno najbolj zanimivo pa je to, da prvo deseterico zaključuje ravno francoski Renault.