Nekako takšen je občutek, ko je potrebno na cesti obdržati 743 konjskih moči brez vseh elektronskih pomagal in s stopalko za plin do “tal”. Takšno moč je namreč poprodajno nemško podjetje Manhart razvilo iz 4,4-litrskega osemvaljnika s serijskimi 560 KM in 680 Nm navora. Slednji se je po predelavi povzpel na enormnih 953 Nm, kar v teoriji pomeni noro pospeševanje celo za dvotonski avtomobil, kot je BMW M6, v praksi pa ob izklopljenih pomagalih neutrudno vrtenje pregrešno dragih pnevmatik v prazno.
Ravno pomanjkanje dobrega stika pnevmatik s cestiščem je največji problem; Manhartovi strokovnjaki namreč ne morejo izmeriti optimalnega pospeška do stotice, saj avtomobil vztrajno izgublja oprijem. Najboljši čas, ki so ga uspeli izmeriti, je bil 3,8 sekunde, njegova hitrost pa se ustavi šele pri 320 km/h.
Pri Manhartu so ga poimenovali Manhart MH6 700 (Stage 4), sicer pa so pri istem podjetju že predstavili nekoliko šibkejšo različico Manhart MH6 700, nedavno pa tudi po njihovih navedbah najhitrejši F10 BMW M5!
Novi model poleg povečanja moči vsebuje še nov Manhart karbonski sistem za dovod zraka, odtočne cevi, športne katalizatorje in športne dušilce iz nerjavečega jekla s štirimi 100-milimetrskimi okrasnimi zaključki.
Vabljeni k ogledu “Neobvladljivega”!
[sam id=”13″ codes=”true”]