Čeprav MINI obstaja pod okriljem BMW Group, pa to ne pomeni, da slednji povzema karakter svojega starševskega podjetja. MINI-jeva zgodovina in njegov močan pedigre mu omogočata, da ohranja svoj unikaten stil, s katerim še zmeraj privlači mnogo kupcev. Z leti je postal večji in težji, vendar je ohranil svoje gokart karakteristike, ki nas navdušujejo do današnjega dne.
Manhart Performance je izkoristil njegove edinstvene značilnosti in mu ponudil več moči in izboljšanje aerodinamike. Njihov projekt, imenovan F300 že v imenu pove, da MINI JCW sedaj iz svojega bavarskega 2.0-litrskega TwinPower Turbo motorja proizvede 300 konjskih moči ter konkretnih 470 Nm maksimalnega navora s pomočjo novega intercoolerja in čipiranja.
Pri izgledu je MINI prejel British Racing Green barvo karoserije z zlatimi nalepkami in 19-palčnimi lahkimi litimi platišči, ki se ujemajo v svojem zlatem odtenku. Rumeno-zelena izbira se nadaljuje tudi v notranjosti in zaključkom z rumeno črto na volanskem obroču. John Cooper Works ima že sam po sebi precej brutalen zvok, vseeno pa Manhart ni pustil, da bi takšna pomembna lastnost ostala standardna. Remus izpušni sistem iz nerjavečega jekla je bil njihova optimalna izbira.