Že marca je nemška 'tuning' skupina MANHART predstavila svoj pogled na BMW M3 Competition in M4 Competition, zdaj pa smo bili deležni uradnega, poglobljenega pogleda na 510-»konjsko« limuzino.

BMW M3 Competition je v tipični MANHART luči, prejel še veliko več moči ter navora. Na primer, vrstni šestvaljni 3-litrski motor z dvema turbinama sedaj proizvede 635 »konjev« in 780 Nm navora to pa po zaslugi optimizacije ECU enote z lastnim sistemom MHtronik. Uraden čas, ki MANHART MH3 600 potrebuje do stotice, še ni razkrit, a lahko domnevamo, da bo kar nekaj desetink sekunde hitrejši kot serijske 3,8 sekunde.

Zdaj se bo manhartov BMW M3 Competition z mesta zapodil do 200 kilometrov na uro v le 10,5 sekunde in do 250 km/h v 17 sekundah – oziroma štiri sekunde hitreje kot običajna različica. Avtomobil prav tako od 100 km/h do 200 km/h potrebuje le 6,42 sekunde, kar je deloma posledica veliko razpoložene moči, ki je na voljo v tem razponu motorja.

Kar zadeva vizualne posodobitve, je MANHART dodal štiri izpušne konice iz nerjavečega jekla s premerom 100 milimetrov, le-ti pa vsebujejo funkcijo nadzora ventila, kar pomeni, da se lahko odločite za robustno godrnjanje ali pa za kulturen pozdrav okolici, odvisno od tega, kako želite voziti svoj M3. Za še bolj prodoren zvok pa se lahko odločite z nadgradnjo na »downpipe« brez katalizatorja.

Dinamičen videz je dosežen zahvaljujoč vzmetem H&R, ki spredaj M3 spustijo za 30 mm, zadaj pa za 10 mm, zaradi česar je avtomobil videti nagnjen naprej in nekoliko bolj agresiven. Izgled na novo raven pa spravijo 21-palčna kovana platišča MANHART “Concave One”, ki poskrbijo za večjo agresivnost ter držo na cesti. Nenazadnje MANHART na M3 dodaja lastno ustvarjen zadnji difuzor iz ogljikovih vlaken.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code