Inženirji v podjetju MANHART so z instalacijo menjalnika MHtronik in dovoda zraka iz ogljika povečali moč in navor enkratnega MH5 GTR s tovarniških 635 »konjev« in 750 Nm na 788 »konjev« in 935 njutonmetrov navora. Zato osemvaljnik z dvema turbinama ustvari tako impresivno moč. To je velika nadgradnja v primerjavi z produkcijskim modelom, in če je moč že z M5 CS doseči 2,81 sekunde do stotice, bi moral MH5 GTR ta čas obriti še za nekaj desetink. Pri takšnih številkah ter hitrosti pa v igro vstopi že problematika v zvezi s pnevmatikami, katere v večini niso zmožne zagotoviti dovolj oprijema (z izjemo na dirkališčih, kjer je sintetična smola).
Toda njihovo delo se tu ni ustavilo. Zunanjost je bila prav tako skoraj v celoti prenovljena in zdaj ima avtomobil temnejšo podobo, zahvaljujoč vinilnemu ovoju “Moonlight”- ‘obleki’, ki se sveti v svilnato temno modri barvi, v kontrastu s sivimi elementi kompleta nalepk MANHART. Med tem stajlingom so bili tovarniško značilni zlati poudarki M5 CS odpravljeni. Kovana MANHART Classic Line aluminijasta platišča z Y-kraki velikosti 21 palcev se vrtijo v kolesnih lokih tega edinstvenega vozila.
Mere nameščenih visoko zmogljivih pnevmatik so 275/30ZR21 in 295/30ZR21. Na sprednjo os so nameščeni dodatni distančniki, ki zagotavljajo popolno poravnavo kombinacij koles s pnevmatikami v vodoravni smeri. Nadgrajeno je bilo tudi vzmetenje – vijačne vzmeti, izdelane iz vzmetenja KW, omogočajo nastavljivo spuščanje in zagotavljajo še večjo dinamiko v ovinkih.
Ker vsaka nadgradnja moči potrebuje tudi več impozantnega zvoka, je bila v komplet vključena tudi predelava izpuha. Opremljen je s štirimi 102-milimetrskimi izpušnimi cevmi, prevlečenimi s keramiko, ali po izbiri iz posebnega ogljikovega dioksida s kontroliranjem odprtja izpušnih loput. V tem primeru slednji vključuje tudi nadomestne cevi brez OPF filtra ter 200-celičnim HJS katalizatorjem. Alternativno je na voljo zadnji MANHART dušilec zvoka, s kontrolo loput. Trenutno pa v podjetju čakajo še na odobritev certifikata TÜV za nadgradnjo zmogljivosti.
MANHART ni objavil cene tega modela, a ker se M5 CS v Nemčiji začne pri 180.400 € se bo ta zagotovo približal meji dvesto tisočakov. MANHART MH5 GTR bo predstavljen na sejmu IAA Mobility, ki bo potekal septembra v Münchnu.