BMW M5 CS je najhitrejši serijski avtomobil Bavarcev. Toda ali lahko M5 CS po predelavi iz strani tunerja postane še hitrejši? MANHART Performance je pravkar predstavil svoj projekt MH5 GTR, enkraten avtomobil, ki temelji na M5 CS.

Inženirji v podjetju MANHART so z instalacijo menjalnika MHtronik in dovoda zraka iz ogljika povečali moč in navor enkratnega MH5 GTR s tovarniških 635 »konjev« in 750 Nm na 788 »konjev« in 935 njutonmetrov navora.  Zato osemvaljnik z dvema turbinama ustvari tako impresivno moč. To je velika nadgradnja v primerjavi z produkcijskim modelom, in če je moč že z M5 CS doseči 2,81 sekunde do stotice, bi moral MH5 GTR ta čas obriti še za nekaj desetink. Pri takšnih številkah ter hitrosti pa v igro vstopi že problematika v zvezi s pnevmatikami, katere v večini niso zmožne zagotoviti dovolj oprijema (z izjemo na dirkališčih, kjer je sintetična smola).

Toda njihovo delo se tu ni ustavilo. Zunanjost je bila prav tako skoraj v celoti prenovljena in zdaj ima avtomobil temnejšo podobo, zahvaljujoč vinilnemu ovoju “Moonlight”- ‘obleki’, ki se sveti v svilnato temno modri barvi, v kontrastu s sivimi elementi kompleta nalepk MANHART. Med tem stajlingom so bili tovarniško značilni zlati poudarki M5 CS odpravljeni. Kovana MANHART Classic Line aluminijasta platišča z Y-kraki velikosti 21 palcev se vrtijo v kolesnih lokih tega edinstvenega vozila.

Mere nameščenih visoko zmogljivih pnevmatik so 275/30ZR21 in 295/30ZR21. Na sprednjo os so nameščeni dodatni distančniki, ki zagotavljajo popolno poravnavo kombinacij koles s pnevmatikami v vodoravni smeri. Nadgrajeno je bilo tudi vzmetenje – vijačne vzmeti, izdelane iz vzmetenja KW, omogočajo nastavljivo spuščanje in zagotavljajo še večjo dinamiko v ovinkih.

Ker vsaka nadgradnja moči potrebuje tudi več impozantnega zvoka, je bila v komplet vključena tudi predelava izpuha. Opremljen je s štirimi 102-milimetrskimi izpušnimi cevmi, prevlečenimi s keramiko, ali po izbiri iz posebnega ogljikovega dioksida s kontroliranjem odprtja izpušnih loput. V tem primeru slednji vključuje tudi nadomestne cevi brez OPF filtra ter 200-celičnim HJS katalizatorjem. Alternativno je na voljo zadnji MANHART dušilec zvoka, s kontrolo loput. Trenutno pa v podjetju čakajo še na odobritev certifikata TÜV za nadgradnjo zmogljivosti.

MANHART ni objavil cene tega modela, a ker se M5 CS v Nemčiji začne pri 180.400 € se bo ta zagotovo približal meji dvesto tisočakov. MANHART MH5 GTR bo predstavljen na sejmu IAA Mobility, ki bo potekal septembra v Münchnu.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code