Dober mesec nazaj smo o prihodu te predelave že pisali, članek si lahko ogledate TUKAJ.Tako kot standardni M235i, tudi Manhart MH2 400 stremi k najboljšemu razmerju med porazdelitvijo teže, zadnjim pogonom in 6-valjnikom. Mh2 sedaj iz sebe spravi 430 konjskih moči z maksimalnim navorom 592 Nm. Odkar je Manhart Performance izničil tovarniško vgrajen Cmax block je MH2 Club sport tudi zmožen preseči hitrost 300 km/h.
Dober kontakt s cestiščem zagotavljajo Manhart Concave One 8,5×19 palčna platiššča z 225/35ZR19 spredaj in 255/30ZR19 Michelin Pilot Super Sport pnevmatikami zadaj. Kjerkoli je dirka, tam je tudi zaviranje: Za dirkanje je Manhart zamenjal serijski sistem na prednji osi z 6-batnimi zavornimi čeljustmi z diski velikosti 350x34mm, na obeh oseh pa so tudi Pagid zavorne ploščice. Dodano je tudi nastavljivo Club sport vzmetenje vključno z podpornimi ležaji in lastno poravnavo za MH2 Clubsport. Na zahtevo je možna tudi opcija 0-100% zapore diferenciala.
Dodatno aerodinamično pomoč omogoča prednji spojler, zadnji difuzor in strešni spojler, vsi so vzeti iz M Performance ponudbe in narejeni iz karbonskih vlaken.
Notranjost MH2 Clubsport je predstavljena z colorfast Recaro Pole Position sedežem z 4 točkovnimi varnostnimi pasovi. Za ohranjanje teže v razmerju je Manhart tudi odstranil celotno zadnjo klop skupaj z varnostnimi pasovi.