Ko je Manhart prvič začel delati na M850i, modela BMW M8 sploh še ni bilo, zato bi bila njihova stvaritev mišljena kot nekakšen nadomestek pravega M8. Če čas prevrtimo naprej na avgust 2019 vemo, da je BMW M8 sedaj že tu, spremljajo pa ga zelo impresivne številke. Ima manhartova predelava sploh še smisel?
Avtomobil vsaj na papirju obeta veliko. Twin-turbo 4.4 litrski V8 sedaj razvija 621 konjskih moči in kar 850 Nm navora, kar predstavlja velik preskok iz standardnih 523 konjskih moči ter 750 Nm navora. Številke so večje celo od BMW M8 Competition, največja razlika pa se pokaže ravno v navoru, katerega ima Manhartova kreacija za 100 Nm več, kar bo gotovo pomagalo pri norih pospeševanjih.
Manhart pa se ni ustavil samo pri motorju. Delali so tudi na podvozju in vozni dinamiki. Vgradili so set nižjih H&R vzmeti ter na avtomobil namestili set posebnih 21 palčnih platišč. Poleg tega lahko na avtomobilu najdemo tudi vizualne dodatke v obliki karbonskega prednjega podaljška odbijača ter karbonskega zadnjega lip spojlerja in difuzorja.
Čeprav je ta M850i sicer močnejši od kreacij M oddelka, pa je vseeno vredno omeniti, da mu še vedno manjka nekaj ključnih sestavin, ki naj bi BMW M8 naredili tako posebnega. Še posebej izstopata dve stvari in sicer napredni M xDrive štirikolesni pogon z M diferencialom, ki omogoča pogon le na zadnjo pogonsko os ali na vsa štiri kolesa, manjka pa mu tudi novi in naprednejši zavorni sistem, ki ga bo moč nastavljati. Kakorkoli že, vse je odvisno od cene in tega kakšno ekskluzivnost iščejo stranke.