Ko prihajajo odzivi na novo serijo 1 izgleda, da se je stara vsem bolj vtisnila v spomin, tunerji pa očitno tudi še niso rekli zadnje besede.

S pomočjo tunerja Manhart, se lahko BMW M140i prejšnje generacije tako kosa tudi z najzmogljivejšo kombilimuzino ta hip – Mercedes-AMG A45 S. Čeprav nosi oznako MH1 400, naj vas le ta ne zavede, saj nima 400 konjskih moči ampak kar 435 in neverjetnih 644 Nm navora. Do takih številk so prišli zgolj s posegom v motorno elektroniko, ter kompletnim, hišnim izpušnim sistemom Manhart.

Že to je bilo dovolj, da so iz 3.0 litrskega turbobencinskega motorja, ki v osnovi razvije 340 konjskih moči in ‘le’ 500 Nm navora iztisnili skoraj 100 konjskih moči več. O zmogljivostnih številkah sicer ne govorijo, že standardni BMW M140i pa je do stotice potreboval zgolj 4.6 sekunde. To pomeni, da se vrednost pospeška do stotice pri manhartovemu MH1 400 verjetno začne s številko 3.

Seveda je novi izpušni sistem s 90mm zaključki izpušnih cevi poskrbel tudi za globlji zvok, obenem pa je skupaj s 19 palčnimi konkavnimi platišči, dodal tudi k boljšemu izgledu avtomobila. Zahvaljujoč KW vzmetenju, MH1 400 sedi tudi nekoliko bližje k tlom, za zaviranje pa sedaj spredaj skrbijo štiri batne zavorne čeljusti. Ne mislite, da so se tukaj ustavili. Avtomobilu so namreč dodali tudi karbonski prednji podaljšek odbijača ter zadnji difuzor, skupaj pa naj bi celo izboljšala aerodinamične lastnosti avtomobila.

Znotraj se je Manhart odločil zgolj za nekaj karbonskih dodatkov, ki vključujejo volanski obroč, prestavno ročico in ročico ročne zavore. Poleg tega lahko opazimo še dodatni zaslon namesto levega centralnega zračnika, ki prikazuje širok nabor različnih podatkov, kot je naprimer tlak v turbini, G-sile v zavojih ter temperature olja in vode.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code