Zgodba dodobra uporabljenega E28 se je pričela leta 1989, ko ga je kupil Randy Balingit-Hartmann in ga pripeljal v San Diego. Sam zatrjuje, da Bavarec ustreza njegovemu karakterju: na zunaj neopazen, pod pokrovom pa močan in hiter.

[sam id=”15″ codes=”true”]Petrolicious nam vsake toliko časa omogoči, da si spočijemo oči na kakšnem izredno skrbno čuvanem vozilu. Tudi tokrat nas niso razočarali s E28 BMW M5, ki ima na ameriškem števcu prevoženih že preko 400.000 milj. Nekoliko podcenjen štirivratni model pa je vse prej kot le dolgočasno družinsko prevozno sredstvo. Za svoje čase zelo zmogljiv 3,5-litrski vrstni šestvaljnik, je bil prirejen za različne trge. Evropski in Južno-Afriški M5 je uporabljal M88/3 enoto, ki proizvede 286 konjskih moči, Severnoameriški model z začetkom od leta 1988 pa uporablja S38B35 motor s katalizatorjem, ki je proizvedel 260 konjskih moči.

Lahko si predstavljate, da je po vseh teh miljah/kilometrih Randy z njim doživel že marsikaj, vendar nikoli ni imel večjih težav. Verjetno je ravno zaradi takšne pozitivne izkušnje doživljensko predan modelu M5, še naprej pa ga bo vozil, kot se za športnika spodobi – kot bi ga ravnokar ukradel.

[sam id=”13″ codes=”true”]

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code