Zanimiva zgodba prihaja iz daljnega sveta Savdske Arabije. Lastnik je zaradi prižiga opozorila napake s pogonskim sklopom, svoj 2013 F10 BMW M5 (ponovno) odpeljal na servis. Na servisu so mu zamenjali DSC enoto, vendar je čakanje na dele iz Nemčije trajalo kar šest tednov, v tem času je bilo vozilo hranjeno na servisu. Ko je po omenjenem času […]

Zanimiva zgodba prihaja iz daljnega sveta Savdske Arabije. Lastnik je zaradi prižiga opozorila napake s pogonskim sklopom, svoj 2013 F10 BMW M5 (ponovno) odpeljal na servis.

BMW-M5-F10-DSC

Na servisu so mu zamenjali DSC enoto, vendar je čakanje na dele iz Nemčije trajalo kar šest tednov, v tem času je bilo vozilo hranjeno na servisu. Ko je po omenjenem času lastnik prišel ponj, popolnoma navdušen nad končanim servisom, je opazil da je bila nad odprtino za gorivo luknja in zadaj odlomljen spojler. Izgleda pa, kot da bi avtomobil zadel metek!

savdska-arabija-bmw-servis-strel

Lastnik je vložil pritožbo na BMW Middle East in BMW Group, saj je lokalni trgovec (Naghi Motors) ponudil kompenzacijo v obliki brezplačnega popravila in nekaj brezplačnih dodatkov. Sedaj lastnik namerava izterjati tudi zamenjavo vozila ter prenos servisnega paketa in garancije, za katero je odštel kar veliko vsoto denarja. Je ravnal prav? Bi vi odreagirali drugače? Upajmo, da se pri nas takšne stvari ne bodo dogajale, Bližnji vzhod vseeno je nekoliko bolj divji.

 

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code