Potem pa so na dan prišle fotografije Nemcev, ki so testiralli M4 brez zadnjih sedežev, z varnostno kletko in boljšo aerodinamiko. Takrat je postalo jasno, da GTS avtomobili niso samo mokre sanje. Še en korak v razvoju te celotne zgodbe je prišel, ko je BMW v Genevi predstavil varnostni avto MotoGP.
Ponosno so predstavili vozilo, ki ima poleg živih barv in celega kupa M Performance delov tudi sistem z vodnim hlajenjem, ki naj bi bil uporabljen v GTS. Član ekipe Automobile Magazine je imel čast, da se je z varnostnim vozilom zapeljal nekaj krogov in ima po novem tudi nekaj informacij, ki do sedaj še niso bile znane.
Nadgrajen S55 motor naj bi proizvedel 500 konjskih moči in 600 Nm navora, vendar to je le majhen del paketa. GTS ime naj bi opustili, saj ga uporabljata že Mercedes-Benz in Porsche. Zato so se odločili, da bodo morda povrnili svoj legendarni naziv: CSL.
Če se še spominjate prejšnih modelov, so CSL kratice pomenile “Coupe Sport Lightweight” in ime tudi pove, kakšen bo M4. Njegova teža bo upadla za približno 100 kg: odvzeti bodo zadnji sedeži, sprednji bodo narejeni iz karbonskih vlaken, prav tako bo vozilo zapustila večina luksuzne tehnologije in nepotrebnih “gadgetov”. Vprašanje pa še zmeraj ostaja: kakšna bo njegova cena? Da BMW ostane tekmovalen rivalom, mora ceno ohranjati pod približno 120 tisočaki Mercedesa.
Če pogledamo osnovno ceno za M4 to pomeni, da bi se mu cena podvojila. Vendar to ni razlog, da ga strastni ljubitelji ne bi kupili. E92 M3 GTS se je namreč prodajal še za več denarja, pa je bil vseeno razprodan. Seveda bo M4 CSL na voljo le v omejeni izdaji, širijo se govorice o številki 750 proizvedenih enot.