Po uradnem debiju BMW M2 CS je BMW Motorsport že razkril tudi dirkalno različico s prikladnim imenom BMW M2 CS Racing.

Avtomobil bo za pogon uporabljal enak 3.0 litrski vrstni šestvaljnik, le da bo morda nekoliko presenetljivo, tukaj razvijal le med 280 in 365 konjskih moči, kar je precej manj od 450 konjev, kolikor jih razvija cestna različica. Različne stopnje moči so zaradi homologacije v različnih dirkaških razredih, torej bo moč odvisna od pokalnega tekmovanja, kjer bo kupec hotel tekmovati. Kontrolirati se jo bo dalo preko stikal v notranjosti, saj bo avtomobil opremljen z enako elektroniko kot večji M4 GT4 dirkalnik.

Avtomobil ostaja opremljen s sedemstopenjskim DKG menjalnikom, le da je ta programsko posodobljen s strani BMW Motorsport oddelka. Le ti že delajo tudi na paketu, ki bi omogočal polnih 450 konjskih moči, ki jih lahko najdemo v cestni različici. Poleg tega je M2 CS Racing opremljen z mehansko zaporo diferenciala Drexler z ločenim hlajenjem, dirkaškimi kolesnimi ležaji za zadnjo os, posebnimi nosilci motorja in ZF Sachs Motorsport blažilci, ki jih spremljajo kar tri različni paketi vzmeti.

Cena se bo začela pri 95 tisoč € brez davka, prve dobave pa pričakujejo v sredini prihodnjega leta. Dirkalnik je kompatibilen z nekaj različnimi pokalnimi tekmovanji po celem svetu, vključno z VLN Endurance Championship Nurburgring. Z njem nameravajo nadaljevati uspešno zgodbo ‘BMW M Customer’ dirkanja saj naj bi po besedah Jensa Marquardta s tem avtomobilom postavili nov standard v vstopnih dirkaških razredih.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code