Podjetje pravi, da je M Town najuspešnejša digitalna kampanja, ki so jo do danes izvedli za M divizijo. V kratkem filmu imenovanem “The Drop”, protagonist vozi rdečega E30 M3 iz flote BMW M Heritage.
V videoposnetku je skupno 18 modelov M, poleg ostalih tudi M1, M2 CS, M3 GTS, M4 GTS, M5, E46 M3, E36 M3 LTW CSL. Filmček nam nudi tudi hiter vpogled v prihajajoči M3 Touring, kjer direktor M oddelka – Markus Flasch – v kratkem kadru sloni na odprt prtljažnik.
“M Town je najuspešnejša digitalna kampanja BMW M GmbH, zlasti zato, ker celotna skupnost BMW M po vsem svetu aktivno sodeluje in jo oblikuje, gradi,” je v izjavi dejal direktor globalne prodaje in trženja pri BMW M Lothar Schupet.
»To navdušenje in identifikacija ustvarjata tisto zelo poseben čar, zaradi česar je BMW M tako edinstven. Zato z veseljem nadaljujemo to zgodbo o uspehu s filmom, obenem pa tudi namenimo pogled v prihodnost. “
Prihaja vznemirljiv čas za najmočnejšo črko na svetu. Ne samo, da je oddelek odgovoren za nekatere najuspešnejše avtomobile na trgu, ampak bo leta 2021 tudi izdal svoj prvi povsem električni model, ki temelji na prihajajoči limuzini i4. Ker naj bi standardni i4 iztisnil 523 »konjev«, je težko vedeti, koliko dodane vrednosti bo imel domnevni i4 M. Nedvomno pa bo imel tudi temeljito izboljšano vzmetenje, zavore ter dodane edinstvene estetske zaključke.