Thomas Schmera pri podjetju BMW dela že 31 let, sedaj pa bo postal novi vodja hyundaievega N oddelka. Njegovo delo bo, da za novo nastali športni N oddelek nadzoruje strategije, načrtuje produkte, prodajo in marketing. Zelo pomembno je ravno to, da čim več znanja in tehnike iz Hyundai Motorsporta, preko N divizije prenese na cestne avtomobile in tako dvigne ugled znamke na novo raven.
Zanimivo je tudi to, da bo imel Schmera popolnoma enakega šefa, kot ga je imel nekaj let nazaj pri M oddelku – Alberta Biermanna, ki je prvi pomembnejši akter pri produkciji Hyundai N divizije, z vrst BMW M oddelka. Po Biermannu je iz vrst znamke BMW k Hyundaiu migriral še Fayez Abdul Rahman, ki je pri BMW razvijal platforme za BMW serije 7, modele z oznako X in tudi za M modele. Ta je bil odgovoren za preporod Hyundaieve luksuzne podznamke Genesis, kjer je Rahman zagotovo zelo zaposlen, vendar namerava Hyundai v bližnji prihodnosti razviti tudi nekakšne N Sport dodatke, kot so naprimer M Performance dodatki pri BMW, kjer bo Rahman zagotovo prišel še kako prav.
Schmera bo za Hyundai zagotovo velika pridobitev, saj je v svoji dolgoletni karieri pri BMW predstavljal tako vodjo prodaje za Kitajsko med leti 2005 in 2008, kot tudi vodjo BMW M oddelka in programa BMW Individual za obe Ameriki. Čeprav ima N divizija trenutno v prodaji zgolj en produkt, pa je v razvojni fazi zagotovo še ogromno projektov, kar tudi upraviči rekrutiranje vodilnih, sposobnih mož BMW M oddelka. Vprašati se moramo le kaj žene ljudi iz vodilnih mest pri znamki BMW, za podobne pozicije pri azijski znamki, ki še nekaj let nazaj ni predstavljala večje konkurence evropskim, sedaj pa s svetlobno hitrostjo pridobiva na veljavi?