Ker je bila prejšna generacija M3 zadnja, ki je uporabljala atmosferski motor je vrednost v zadnjih letih strmo narasla. E92 po poročanju mnogih zveni mnogo bolje od F80/82, ko konjički zahrumijo iz 4,0-litrskega V8.
V svojih letih proizvodnje in obstoja je zadnji “pravi” M3 doživel mnogo predelav iz poprodajne industrije širom celega sveta. Med njimi je tudi ameriško podjetje Mode Carbon, ki mu je izboljšalo zunanji izgled. Santorini Blue E92 je eden in edini primerek z ročnim menjalnikom na svetu, ki poleg tovarniško dodanega Competition paketa vsebuje celo vojsko poprodajnih delov:
Izboljšanje zmogljivosti:
- ESS VT-1 550 kompresor s karbonsko polnilno cevjo
- ESS izpušni sistem s keramičnim premazom in visoko pretočnim katalizatorjem
Podvozje, zavorni sistem:
- KW Clubsport vzmetenje
- Stoptech 380 / 355 mm ST-60/40 s Ferrari Yellow zavorne čeljusti
Zunanjost:
- Mode Carbon GT4 prednji podaljšek odbijača
- Mode Carbon stranski pragovi
- Mode Carbon LM zadnji difuzor
- ACM GTS CF spojler
- iND črne ledvičke
- OnEighty NYC žarometi
- 20% zatemnitev stekel
Notranjost:
- Status Racing Ring GTX sedeži s Santorini Blue vezenjem
- Autopower Industries varnostna kletka
- Schroth štiritočkovni varnostni pasovi
- BMW Performance volanski obroč
- BMW Performance prestavna ročica
Platišča:
- 19-palčna HRE FF01 platišča oblečena v Pirelli P Zero pnevmatike
- 19-palčna Volk TE 37SL platišča
- OEM GTS s Toyo T1-Sport pnevmatikami