A vseeno najmočnejši bencinski model M135i z vgrajenim B48 štirivaljnikom ni požel veliko hvale. Verjetno je bil eden glavnih razlogov ta, da je njegov predhodnik M140i z mogočnim šestvaljnikom, postavil standarde zelo visoko, po drugi strani pa entuziasti nismo ravno navdušeni nad štirikolesnim pogonom z dominanco na prednji osi, ter nepopolno razporejeno težo.
Posledično se avtomobil ne pelje tako dobro, kar pa je postal izziv za podjetje Lightweight, ki je znano po svojih optimizacijah vozil znamke BMW in izjemno hitrih časih na dirkališčih. Po uspešno zaključenem projektu BMW M2 Competition so tokrat kupili BMW M135i xDrive v Misano Blue modri barvi in se lotili dela. Avtomobil je seveda prejel aerodinamičen komplet, ki se sestoji iz karbonskega prednjega podaljška odbijača, karbonskega zadnjega spojlerja, karbonskih ‘zakrilc’ ter karbonskega zadnjega difuzorja. Piko na i zunanjemu videzu dodajo še njihova 20 palčna platišča, obuta v pnevmatike Hankook S1 Evo dimenzij 235/30 R20.
Dodatno lahko opcijsko izbirate še med dvema ‘hišnima’ izpušnima sistemoma, kjer so se pri Lightweight ekstremno potrudili, da iz zvoka izvlečejo maksimum. Klasični zvok štirivaljnika seveda niti približno ne more konkurirati staremu šestvaljniku, a z njihovim izpušnim sistemom pride le ta zelo blizu. A zvok in videz nista glavni prioriteti tega podjetja. Kdor je že kdaj slišal za podjetje Lightweight ve, da so njihova domena vozne lastnosti.
Prvi korak so bile vzmeti, ki so jih razvili v sodelovanju s podjetjem Eibach. Te avtomobil znižajo za dodatnih 20mm, a to za Lightweight ni bilo dovolj, zato so se lotili razvoja kompletnega sistema vzmetenja. Poleg tega so s pomočjo posebnega ležaja na prednji osi lahko nastavili tudi več negativnega naklona. S temi nastavitvami je njihov M135i na Sachsenringu dosegel čas 1:38,76 kar je le stotinko sekunde počasneje od starega M140i xDrive in hkrati kar 2,5 sekunde hitreje od tovarniškega M135i xDrive.
Vsi sestavni deli so seveda najvišje kakovosti, njihov razvoj tega modela se še zdaleč ni zaključil, saj s posegi v sam pogonski sklop še niso niti začeli. Saj veste da delujejo pod sloganom ”naše hitro, je hitrejše od vašega hitro” mar ne?