"Ali imate še kje kakšen BMW?" Takó ali zelo temu podobno bi lahko zvenelo vprašanje v bližnji prihodnosti v Lidlu, saj se trgovski velikan strmo vzpenja tudi na področju rabljenih avtomobilov ...

Kot poroča vodja prodaje, je BMW Group izpolnil številne Lidlove želje; zelo je namreč naklonjen menjavi z Audijevo Schwarz Group. Veletrgovska veriga, ki vključuje tudi trgovine Kaufland, naj bi od BMW kupila približno 10.000 vozil na leto. Pogosto gre za službena terenska vozila zaposlenih, zato so to v prvi meri dizelski avtomobili, ki poleg vsega tudi zmanjšujejo emisije. Medtem ko je Lidl prejel 42 % popust od prejšnjega avtomobilskega partnerja, tj. Audija, je BMW kot boljši ponudnik pripravljen ponuditi kar 48 % popust.

bmw-lidl-germany (2)

Po šestih mesecih uporabe se bodo ta vozila znova prodajala kot malo rabljena vozila. Zanje želijo Lidlovi predstavniki odpreti svojo lastno prodajalno v nemškem mestu Weinsberg blizu Heilbronna. Na tej točki se je Audi uprl zahtevam in njihove želje ni želel izpolniti, zavrnil pa je tudi samostojno trženje malo rabljenih avtomobilov. Glede na visoke popuste je očitno, da sta se tako Audi kot BMW za atraktivne kupce flote borila na nož. München je bil očitno pripravljen narediti večji kompromis, v zameno pa se tako lahko veseli prodaje približno 10.000 enot letno. Kako pa prihajajoči BMW rabljeni avtomobili iz Lidlove koncesije vpilvajo na cene za mlada vozila, lahko v tem trenutku samo špekulirmo. Zagotovo pa gre za táko ali drugačno pogodbo, če želi Lidl v prihodnosti svoja rabljena vozila postaviti na ogled na parkirišču supermarketa.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code